خوابگاه دانشجویی دانشکده علوم دریایی محمود آباد افتتاح شد

همزمان با هفته دولت در آیینی، خوابگاه دانشکده علوم دریایی محمودآباد دانشگاه صنعت نفت با ظرفیت اقامت 240 دانشجو مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار شانا در مناطق نفتخیز جنوب دانشگاه صنعت نفت اعلام کرد: در این آیین معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی، معاون نیروی انسانی شرکت ملی گاز ایران، رئیس دانشگاه صنعت نفت و مسئولان  دانشکده حضور داشتند.
در این آیین، رئیس دانشکده علوم دریایی محمود آباد در سخنانی گفت: ماموریت این دانشکده،  تامین نیروهای متخصص در حوزه فراساحل و مهندسی انرژی است.
شریفی با اشاره به راه‌اندازی مرکز تحقیقات صنایع فراساحل نفت و گاز افزود: این مرکز دارای  سه کار گروه پژوهشی  سازه‌های دریایی، مدیریت و مهندسی انرژی و HSE و فناوری طراحی و ساخت تجهیزات صنعت نفت است.
در ادامه، رئیس دانشگاه صنعت نفت باگرامیداشت یاد شهدای دولت، شهیدان رجایی و باهنر، رسالت این دانشگاه را تربیت نیروهای متخصص در حوزه کاربردی وزارت نفت، ارائه آموزشهای ضمن خدمت و دوره‌ های کوتاه ‌مدت و تخصصی برشمرد.
هاشمی با اشاره به ماموریتهای متفاوت چهار دانشکده‌ این دانشگاه در حوزه ‌های آموزش بالادستی، پایین‌ دستی و میان رشته‌ای، اظهار کرد: یکی از اصلی‌ترین ماموریتهای دانشکده علوم دریایی محمودآباد با توجه به واقع شدن در منطقه ساحل دریا،  مهندسی سازه‌های دریایی است.
وی با بیان اهمیت ساخت خوابگاه دانشکده علوم دریایی محمود آباد، برطرف کردن دغدغه خاطر دانشجویان و افزایش راندمان تحصیلی و تمرکز بر مطالعه دروس و پژوهشها را مهم دانست.
در این آیین معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی نیز با بزرگداشت یاد شهید تندگویان و شهدای صنعت نفت، گفت: دانشگاه صنعت نفت در زمینه آموزش نیروهای متخصص برای این صنعت عظیم موفق عمل کرده است.
کاظمی با تشکر از مسئولان دانشگاه صنعت نفت و رئیس دانشکده علوم دریایی محمودآباد، افزود: ظرفیت بسیار خوبی در محمود آباد ایجاد شده که دارای امکانات سخت‌ افزاری و نرم‌افزاری بالایی در زمینه‌های انرژی و فراساحل است.
خوابگاه دانشجویی دانشکده علوم دریایی محمودآباد با اعتبار 69 میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۴ هزار متر مربع و ظرفیت ۲۴۰ نفر در ۶ طبقه در مدت ۳ سال احداث شده است.
 

کد خبر 223766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =