تیم فوتبال نفت تنها یک بازیکن به تیم ملی امید می‌دهد

باشگاه نفت در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که با حضور تنها یک بازیکن تیمش در تیم ملی فوتبال امید موافقت خواهد کرد.

به گزارش  شانا، به نقل از باشگاه نفت تهران، موسسه فرهنگی ورزشی نفت تهران همواره موفقیتهای ملی را بر هر نوع منافعی مقدم دانسته و همواره در همکاری با تیمهای ملی، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برتر فوتبال کشورمان، پیشرو بوده است.

در پی دعوت از مرتضی پورعلی گنجی و آرش رضاوند، دو بازیکن جوان و ارزشمند تیم نفت تهران به تیم ملی امید برای حضور در مسابقات اینچئون، بدینوسیله اعلام می‌دارد: باوجود عدم همکاری اغلب تیمهای لیگ برتری با تیم ملی امید و ندادن بازیکن به این تیم، باشگاه نفت تهران همچون گذشته، نهایت تعامل را با تیم ملی امید داشته و ضمن درک موقعیت حساس تیم امید و باوجود نیاز شدید این باشگاه به آرش رضاوند، این بازیکن ارزشمند خود را جهت درخشش در مسابقات اینچئون و دفاع از جایگاه کشورمان در فوتبال آسیا، در اختیار تیم ملی امید کشورمان قرار خواهد داد.

با این وجود، با توجه به مصدومیت علیرضا عزتی، کاپیتان و هافبک دفاعی تیم نفت، این باشگاه از ارائه تنها هافبک دفاعی خود یعنی مرتضی پورعلی گنجی به تیم ملی امید معذور است.

موسسه فرهنگی ورزشی نفت تهران ضمن آرزوی موفقیت برای تیم ملی امید کشورمان، بار دیگر تأکید می‌کند که همواره، همچون گذشته، ضمن در اولویت قرار دادن منافع ملی، پیشرو تعامل با تیم های ملی و نهادهای فوتبالی کشورمان خواهد بود.


کد خبر 223834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =