استمرار تلاش در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی

رئیس جمهوری در پیام تقدیر از وزیر نفت به عنوان یکی از سه وزیر برتر در سال نخست دولت یازدهم، بر استمرار تلاش و تکاپوی ویژه در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار شانا، بیژن زنگنه وزیر نفت به عنوان یکی از سه وزیر برتر دولت یازدهم، همزمان با هفته دولت و در جریان جشنواره شهید رجایی، از سوی دکتر حسن روحانی، رئیس جمهوری تقدیر شد.

متن پیام رئیس جمهوری خطاب به وزیر نفت به شرح زیر است:

«جناب آقای مهندس بیژن نامدار زنگنه

وزیر محترم نفت

 تلاش ارزشمند و قابل تحسین جنابعالی و همکاران محترمتان در وزارت نفت موجب شده است در میان دستگاه های اجرایی از طرف ستاد مرکزی جشنواره شهید رجایی به عنوان دستگاه برتر شناخته و معرفی شوید.

این موفقیت را به جنابعالی و تمام کارمندان شریف آن وزارتخانه تبریک می گویم و انتظار دارم به نحو مقتضی از همکارانتان تقدیر و تشکر نمایید.

امیدوارم با استمرار تلاش و تکاپوی ویژه در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، موجب ارتقای کارآمدی دولت تدبیر و امید، رضایت مردم، ایجاد آرامش و دمیدن روح امید در کالبد نظام جمهوری اسلامی ایران شوید.

موفقیت روزافزونتان را از درگاه خداوند متعال خواستارم.»

بیژن زنگنه روز گذشته (یکشنبه، ٩ شهریور) نیز با صدور بیانیه ای قدردانی رئیس جمهوری را از وزیر نفت محصول کار و تلاش و متعلق به عموم کارکنان صنعت نفت دانست و از آنان قدردانی کرد.

کد خبر 223887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =