ادامه بررسی بند رابطه مالی دولت و نفت، بعد از تعطیلات مجلس

کمیسیون انرژی به عنوان کمیسیون فرعی، بررسی لایحه یک‌فوریتی الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت را بعد از تعطیلات تابستانه نمایندگان مجلس ادامه می‌دهد.

به گزارش خبرنگار شانا، کمیسیون انرژی مجلس در حالی که مشغول بررسی بحث و بررسی درباره لایحه یک‌فوریتی الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت بود، به مرحله دوم تعطیلات تابستانی رفت.

در آخرین جلسه کمیسیون انرژی قبل از تعطیلات، لایحه مذکور با حضور مسئولان و کارشناسان وزارت امور اقتصادی و دارایی، وزارت نفت، وزارت نیرو، دیوان محاسبات کشور، سازمان بازرسی کل کشور و مرکز پژوهشهای مجلس شورای بررسی شد.

بند یک این لایحه که به رابطه مالی نفت و دولت اشاره می‌کند، درکمیسیون انرژی در حال بررسی است، به گفته سید حسین دهدشتی عضو کمیسیون انرژی بند مذکور، جای کار فراوان دارد.

کمیسیون انرژی به عنوان کمیسیون فرعی، لایحه ذکر شده را بررسی می‌کند، اعضا کمیسیون انرژی بر این نظرند در صورت تصویب نهایی این لایحه، رابطه مالی وزارت نفت با دولت شفاف تر می‌شود.

براین اساس، ادامه بررسی لایحه یک‌فوریتی الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت در کمیسیون انرژی به بعد از تعطیلات مجلس موکول شد.


کد خبر 223910

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =