مصرف سوخت مایع کشور به یک میلیارد لیتر رسید

مصرف سوخت مایع کشور در هفته نخست شهریور ماه امسال با حدود 61 میلیون لیتر کاهش نسبت به هفته قبل از آن به بیش از میلیارد لیتر رسید.

به گزارش شانا، بخشهای مختلف مصرف کننده سوخت مایع از جمله نیروگاههای کشور در بازه زمانی یکم تا هفتم شهریور ماه امسال، یک میلیارد و 24 میلیون لیتر نفتگاز و نفت کوره مصرف کردند.

این گزارش حاکی است: در بازه زمانی یاد شده 703 میلیون و 800 هزار لیتر نفتگاز و 320 میلیون و یکصد هزار لیتر نفت کوره مصرف شده است.

مقایسه مصرف سوخت مایع در هفته منتهی به هفتم شهریور ماه با هفته قبل از آن،(یک میلیارد و 84 میلیون و 800 هزار لیتر) نشان می دهد مصرف این دو فرآورده نفتی (نفتگاز و نفت کوره) 60.8 میلیون لیتر کاهش یافته است.

بر پایه این گزارش، بیشترین مصرف نفتگاز با 146.3 میلیون لیتر به روز سه شنبه ( 4 شهریور) و کمترین میزان مصرف این فرآورده نیز با 74 میلیون لیتر به روز شنبه (اول شهریور ماه) مربوط می شود.

همچنین بیشترین مصرف نفت کوره نیز در بازه زمانی یکم تا هفتم شهریور ماه امسال با 58.6 میلیون لیتر به روز جمعه (هفتم شهریور ماه) و کمترین میزان مصرف آن نیز با 32.7 میلیون لیتر به روز شنبه (اول شهریور ماه) مربوط می شود.

میانگین مصرف نفتگاز در این بازه زمانی 100 میلیون لیتر و 540 هزار لیتر و میانگین مصرف نفت کوره نیز 45 میلیون و 720 هزار لیتر بوده است.

آمار مصرف سوخت مایع منتهی به هفتم شهریور ماه نشان می دهد مصرف میانگین نفتگاز در این بازه زمانی نسبت به هفته قبل از آن 18 میلیون و 560 هزار لیتر کاهش و مصرف نفت کوره نیز نزدیک به 10 میلیون لیتر افزایش داشته است.

کد خبر 223912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =