سرمایه گذاری سوئدیها در واحد پتروشیمی شهرستان چرداول ایلام

استاندار ایلام در دیدار با سفیر ایران در سوئد از علاقه سرمایه گذاران سوئدی برای ایجاد یک واحد پتروشیمی در شهرستان چرداول خبر داد.

به گزارش شانا، محمد رضا مروارید، استاندار ایلام در دیدار با حمید رضا شاکری نیاسر سفیر ایران در سوئد گفت: استان ایلام از قابلیتها و ظرفیتهای بالایی برای سرمایه گذاری برخوردار است و در صورت علاقه سرمایه گذاران سوئدی می‌توان از این ظرفیتها استفاده کرد.

وی افزود: ما آمادگی کامل داریم در هر حوزه‌ای که سرمایه گذاران تمایل داشته باشند همکاریهای لازم را صورت دهیم.

سفیر ایران در سوئد نیز از علاقه بسیار سرمایه گذاران سوئدی برای سرمایه گذاری در ایلام خبرداد و تصریح کرد: بسیاری از افراد در سوئد تمایل دارند با حضور در استان ایلام با توجه به قابلیتها و پتانسیلهایی که این استان دارد در آن سرمایه گذاری کنند که در این خصوص هر گونه همکاری لازم باشد سفارت ایران در سوئد صورت خواهد داد.

شاکری همچنین به صورت ویژه از سرمایه گذاری برای ایجاد یک واحد پتروشیمی در شهرستان چرداول خبر داد و گفت: سرمایه گذاران سوئدی تمایل دارند در شهرستان چرداول برای ایجاد یک واحد پتروشیمی سرمایه گذاری کنند که در این مورد ارتباطات لازم را برقرار خواهیم کرد و برای حضور سرمایه گذاران تلاش خواهیم کرد.

وی اعلام آمادگی کرد که مقدمات لازم برای سفر سرمایه گذاران سوئدی به ایلام و آشنایی با این استان و قابلیتها و ظرفیتهای آن برای سرمایه گذاری در حوزه‌های مختلف همکاریهای لازم را صورت دهد.

کد خبر 223942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =