800 کیلومتر شبکه گاز در استان خراسان شمالی اجرا شد

800 کیلومتر شبکه گاز در استان خراسان شمالی طی سال نخست دولت یازدهم اجرا شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار شانا اظهار کرد: در این مدت 77 روستای استان از نعمت گاز برخوردار شده و با توجه به گازرسانی به این روستاها، به صورت میانگین هر 5 روز به یک روستا گازرسانی شده است.

حسین تقی نژاد افزود: در یکسال گذشته به 2 شهر لوجلی و راز با احداث 2 پروژه زیرساختی خط انتقال فشار قوی و اجرای 113 کیلومتر شبکه، گازرسانی شده است.

وی خاطرنشان کرد: برای گازرسانی به این شهرها، 170 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی با بیان اینکه 8 پروژه تقویت فشار خطوط گاز در شهرهای استان برای اجرای پدافند غیرعامل و پایداری فشار گاز اجرا شده است، تصریح کرد: در این مدت به 5 واحد صنعتی استان نیز گازرسانی شده است.

به گفته مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان شمالی، در مجموع برای اجرای این پروژه ها، 800 کیلومتر شبکه گذاری و بیش از 11 هزار انشعاب نصب شده است.

تقی نژاد با بیان اینکه برای اجرای این پروژه ها بیش از 660 میلیارد ریال از محل منابع داخلی شرکت ملی گاز ایران اعتبار هزینه شده است یادآور شد: با گازرسانی به این پروژه ها بیش از 14 هزار خانوار از نعمت گاز برخوردار شده است.

وی اظهار کرد: عملیات اجرایی گازرسانی به 71 روستای جدید با اعتبار بیش از 470 میلیارد ریال نیز در هفته دولت آغاز شد که با اتمام آن، 8 هزار خانوار از نعمت گاز بهره مند می شوند.

کد خبر 223950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =