تعمیرات اساسی برق پالایشگاه اول پارس جنوبی به اتمام رسید

تعمیرات اساسی واحد برق پالایشگاه اول مجتمع پارس جنوبی با انجام 5 هزار و 700 نفر ساعت کار به اتمام رسید.

به گزارش شانا، رئیس تعمیرات برق پالایشگاه اول مجتمع پارس جنوبی گفت: تعمیرات برق این پالایشگاه با کاهش چشمگیر مدت زمان تعمیرات اساسی و حجم بالای عملیات برقی در مقایسه با سالهای پیش، در مدت 6 روز با موفقیت به اتمام رسید.

سردار مزارعی افزود: در جریان این تعمیرات، 5 هزار و 700 نفر ساعت کار و اجرای 130 مورد درخواست کار تعمیرات اساسی با رعایت تمام اصول و ضوابط ایمنی و کار بدون حادثه انجام شد و رکورد 26 عدد درخواست کار تعمیرات اساسی برق در یک روز ثبت شد.

وی خاطرنشان کرد: انجام تستهای تخلیه جزئی یا PD Test به منظور بررسی وضعیت عایق کابلهای قدرت، تعمیرات اساسی تابلوهای برق قدرت با سطوح ولتاژی 6، 11 و 33 کیلوولت به تعداد 80 عدد، رفع نشتی روغن از بوشینگ ترانسفورماتور 70 مگاولت آمپر با ولتاژ 33 کیلوولت از جمله فعالیتهای انجام شده در این تعمیرات اساسی بود.

به گفته وی، رفع اشکال اساسی و تعویض قطعات معیوب سیستم ارت کلید ورودی 33 کیلوولت مولد برق شماره 4 و رفع اشکال اساسی از سیستم ارت کلید ورودی 11 کیلوولت پست اصلی برق از دیگر فعالیتهای انجام شده در تعمیرات امسال بشمار می رود.

مزارعی با بیان اینکه تعمیرات اساسی و پیشگیرانه روی 26 دستگاه ترانسفورماتور با توانهای 1250 تا 7 هزار کیلوولت آمپر نیز انجام شده است، ادامه داد: تعمیرات اساسی و پیشگیرانه روی 32 دستگاه UPS و تعمیرات اساسی روی موتورهای 11KV  و 6KV نیز با موفقیت انجام شد.

کد خبر 223994

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =