پایتخت نفت ایران میزبان آبی پوشان تهران

تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان فردا در آغاز هفته هفتم لیگ برتر فوتبال میزبان تیم استقلال تهران خواهد بود.

به گزارش خبرنگار شانا،دیدارهای لیگ برتر فوتبال ایران به هفته  هفتم رسید. هشت مسابقه در روزهای پنجشنبه و جمعه برگزار می‌شود. استقلال تهران صدرنشین لیگ در شهر مسجد سلیمان به میدان می‌رود و نفت تهران نیز مهمان گسترش فولاد تبریز است.

این دیدارها در حالی برگزار می‌شود که تیمهای نفتی عملکرد قابل قبولی را در هفته‌های گذشته نداشتند و امید دارند تا در هفته‌های آتی بتوانند نتایج قابل قبولی کسب کنند.

تیمهای نفت تهران و نفت مسجد سلیمان در حالی به دیدار تیمهای قدرتمند لیگ می روند که از کم هزینه ترین تیمهای لیگ برتر امسال به شمار می روند .

گسترش فولاد تبریز- نفت تهران؛ جبران ناکامی

گسترش فولاد هفته گذشته شکست سنگینی را مقابل استقلال تهران پذیرا شد و اکنون باید در خانه به دنبال جبران آن شکست باشد. نفت هم با علیرضا منصوریان اگرچه در رده ششم جدول است اما با تیم دوازدهم جدول که گسترش باشد فقط 2 امتیاز اختلاف دارد و اگر در این مسابقه شکست بخورد به رده‌های پایین‌تر جدول سقوط می‌کند. بنابراین شاگردان منصوریان برای برد به تبریز می‌روند. مهدی ‌تارتار هم نمی‌خواهد در خانه بازنده شود و دو باخت متوالی داشته باشد.

نفت مسجدسلیمان - استقلال؛ حفظ صدر در برخورد با قعرنشین

نخستین حضور یکی از دو تیم پرطرفدار ایران در مسجد سلیمان، شهری که مشهور به نخستین‌هاست و اکثر مردمش عاشق فوتبال هستند جالب توجه است.

نفت مسجد سلیمان تیمی است که تازه به لیگ برتر صعود کرده و هنوز بردی هم نداشته و در رده شانزدهم جدول است. با این حال امیر قلعه‌نویی از این مسابقه به عنوان یکی از سخت‌ترین بازیهای تیمش یاد می‌کند 

استقلال در این مسابقه حنیف عمران‌زاده و امیرحسین صادقی، خسرو حیدری و یعقوب کریمی را در اختیار ندارد. به نظر می‌رسد که خط دفاع استقلال همچنان مشکل داشته باشد. 

در برخورد صدر و قعر جدول در شهر فوتبالخیز ایران که هواداران استقلال هم فراوان اند به نظر می‌رسد امیر قلعه‌نویی ششمین بردش را به دست بیاورد مگر این که نفتی‌ها شگفتی خلق کنند.

برنامه هفته هفتم لیگ برتر به شرح زیر است:

پنجشنبه 13/6/93

سپاهان - ملوان بندرانزلی -ساعت 18:50-ورزشگاه فولاد شهر

نفت مسجد سلیمان - استقلال -ساعت 18:50-ورزشگاه بهنام محمدی

گسترش فولاد تبریز‌ - نفت تهران -ساعت 17:30-ورزشگاه یادگار امام

استقلال خوزستان ـ پدیده خراسان-ساعت 19-ورزشگاه غدیر اهواز

جمعه 14/6/93

پیکان تهران ـ فولاد خوزستان--ساعت 18:50-ورزشگاه دستگردی

راه آهن ـ صبای قم--ساعت 18:50-ورزشگاه تختی

سایپای البرز- ذوب آهن- ساعت 17:30-ورزشگاه انقلاب کرج

پرسپولیس - تراکتورسازی تبریز ـ ساعت 18:50-ورزشگاه آزادی

کد خبر 224031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =