۲۳ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۵
  • کد خبر: 224726
نفت تهران، غول کش لیگ

مدیرعامل باشگاه نفت تهران گفت: برای باشگاه نفت ثبات در نتیجه گیری مهمتر از پیروزی برابر استقلال است.

به گزارش شانا، به نقل از باشگاه صنعت نفت تهران، این تیم با پیروزی در برابر استقلال در هفته هشتم رقابتهای لیگ برتر کشور موفق شد دوباره خود را به جمع تیمهای بالای جدول اضافه کند و از این پس می تواند برای قهرمانی تلاش کند.

منصور قنبرزاده معتقد است که این پیروزی تنها 3 امتیاز داشته است و پاداش ویژه ای برای بازیکنان تیم ندارد. برای باشگاه نفت ثبات در نتیجه گیری مهمتر از پیروزی برابر استقلال است که امیدواریم به آن برسیم.

مدیرعامل باشگاه نفت اظهار کرد: نفت تهران تا اینجا با 3 تیم مهم استقلال، سپاهان و پرسپولیس بازی کرده که 2 بازی را برده و تنها برابر قرمزهای تهرانی مساوی کرده است که توانسته خود را به عنوان غول کش لیگ معرفی کند.

قنبرزاده گفت: تیم نفت انگیزه زیادی دارد و بردن در این بازیها عجیب نیست. نفت در بازی با تیمهای ضعیفتر نیز فوتبال خوبی بازی کرد و شاید تنها نتیجه را از دست داد. اگر عدالت در فوتبال رعایت می‌ شد الان باید 17 یا 18 امتیاز گرفته بود ولی به هر حال فوتبال است.

وی در باره این موضوع که منصوریان قصد نداشت روی نیمکت نفت بنشیند، گفت: اینها گمانه زنی رسانه ها بود. منصوریان مربی بزرگ و حرفه ای است و این کار را انجام نمی‌ داد. شاید از این که مقابل استقلال بازی می‌ کرد کمی ناراحت بود ولی او هیچ وقت وظیفه حرفه ایش را فراموش نمی‌ کند.

کد خبر 224726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =