ضرورت افزایش نشستها و کارگاه های آموزشی در نمایشگاه ایران پلاست

عضو هیئت مدیره انجمن ماشین سازان ایران گفت: با وجود موفقیت نمایشگاه ایران پلاست در عرصه تجاری و رونق بازار فروش و بازاریابی محصولات جدید،‌ نشستها و کارگاه های آموزشی نیز باید برگزار شود.

به گزارش شانا، هنریک اصلانیان افزود: برای فعال شدن بیشتر صنعت، باید یک نظامنامه و استراتژی صنعتی تدوین کنیم تا برنامه مدونی برای آینده داشته باشیم، با وجود این نظامنامه می توانیم اهداف بلند مدت و کوتاه مدت برای صنعت تعریف کنیم و مسیر مشخص تری را در پیش بگیریم.

به گفته این فعال صنعت ماشین سازی، برگزاری نمایشگاه نمی تواند حلال تمام مشکلات صنعت باشد و برای رسیدن به نتایج مطلوب، باید چشم انداز وسیعتری نسبت به آینده داشته باشیم.

عضو هیئت مدیره انجمن ماشین سازان ایران معتقد است نمایشگاه ایران پلاست از ظرفیت و توان بالایی برای هدایت و پیشبرد صنعت پلاستیک کشور برخوردار است، اما هم اکنون تنها از 20 درصد توان خود برای دستیابی به این منظور استفاده می کند.

وی اظهار کرد: صنعت ماشین سازی به دانش و فن آوریهای جدید گره خورده است؛ از این رو پیشنهاد می کنم تا اهداف دیگری مانند ارتقای سطح دانش، در اساسنامه برگزاری نمایشگاه ایران پلاست نیز مدنظر قرار گیرد. این آموزشها در آینده سهم بیشتری در رشد صنعت پلاستیک کشور ایفا خواهد کرد.

اصلانیان درباره برنامه شرکت الکتروهیدرولیکان در نمایشگاه ایران پلاست گفت: کارشناسان فنی برای پاسخ گویی به سوالات فنی بازدید کنندگان و مشتریان محصولات در زمینه PLC حضور فعالی دارند و علاوه بر پاسخ گویی به سوالات ،دوره ای نیز برای آشنایی بیشتر مشتریان با این بخش پیش بینی شده است.

هیدرولیکان با 44 سال سابقه در صنعت ماشین سازی از جمله شرکت های پیشتاز این عرصه است که درنهمین دوره نمایشگاه ایران پلاست نیز حضور فعالی دارد.

کد خبر 224735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =