انتقال 2 دکل حفاری ناوگان شرکت ملی حفاری ایران به میدان آزادگان جنوبی

2 دکل حفاری ناوگان شرکت ملی حفاری ایران پس از پایان عملیات حفاری در گستره فعالیت شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب به موقعیت میدان نفتی آزادگان جنوبی انتقال یافت.

به گزارش خبرنگار شانا در مناطق نفنخیز جنوب، مدیر عملیات حفاری خشکی یک شرکت ملی حفاری ایران اظهار کرد: این دکلها در اختیار شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب قرار دارند که قالب موافقتنامه فی مابین برای شتاب بخشی به اجرای طرح توسعه میدان آزادگان اختصاص داده شدند.

سعید اکبری با اشاره به این که شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب قرار است در حفاری 40 حلقه چاه در بخش جنوبی میدان آزادگان مشارکت کند، افزود: دکلهای 83 و 86 فتح هم اکنون در این میدان استقرار یافته اند.

وی با بیان این که این دکلها از جمله دستگاه های حفاری ساخت داخل هستند، گفت: با کاربست دستگاه های 83 و 86 فتح در چند روز گذشته بیش از یکهزار و یکصد متر حفاری در بخش جنوبی میدان آزادگان انجام شده است.

مدیریت عملیات حفاری خشکی یک شرکت ملی حفاری ایران 24 دستگاه حفاری سنگین و فوق در اختیار دارد و از ابتدای سال جاری تاکنون با استفاده از توان این دستگاه ها 23 حلقه چاه به متراژ 61 هزار و 821 متر در مناطق مختلف کشور  حفاری کرده است.



کد خبر 224743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =