انتقاد موسسه نفت آمریکا از سیاستهای سوخت زیستی کاخ سفید

موسسه نفت آمریکا کاخ سفید را متهم کرد که از اهداف سوخت زیستی سال 2014 برای رقابت تنگاتنگ در مجلس سنای این کشور استفاده کرده است.

به گزارش خبرگزاری رویترز، موسسه نفت آمریکا با متهم کردن کاخ سفید در بهره گیری از اهداف سوخت زیستی سال 2014 برای نفوذ در رقابت تنگاتنگ سنای این کشور، گفت که برای دولت اوباما سیاست مهمتر از نیازهای مصرف کنندگان است.

مدیریت برنامه سوخت زیستی هسته مرکزی مجادله انتخاباتی میان بروس برالی از حزب دموکرات و جونی ارنست از حزب جمهوریخواه بوده است.

برالی بارها دولت را تحت فشار قرار داده است که کاهش شدید تعیین شده در ماه نوامبر را برای اهداف سال جاری به منظور استفاده از سوختهایی مانند اتانول تولید شده از ذرت تغییر دهد.

باب گرکو، مدیر گروه بخش پایین دستی و عملیاتهای صنعتی در این موسسه گفت که گفته های اخیر مقامهای دولتی نشان دادند که افزایش احتمالی اهداف سوخت زیستی پیشنهادی در ماه نوامبر می تواند پیروزی دموکراتها را تضمین کند.

این موسسه اعلام کرد که افزایش این اهداف سبب بالا رفتن قیمت بنزین می شود. برالی و حامیان وی می گویند که این اهداف باید به عنوان بخشی از تلاشها برای کاهش وابستگی آمریکا به سوختهای فسیلی حفظ شود.

انتخابات آیوا، بزرگترین ایالت تولیدکننده ذرت و اتانول در آمریکا، یکی از معدود رقابتهایی شمار است که می تواند تعیین کند که آیا حزب اوباما کنترل سنا را در ماه نوامبر بدست می گیرد یا خیر.

سوختهای تجدیدپذیر استاندارد به افزایش سالانه مقدار اتانول و سوخت زیستی ترکیب شده در ذخیره سوخت آمریکا تا سال 2020 میلادی نیاز دارد.

کد خبر 224754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =