در این نشست مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب به بیان جایگاه روابط عمومی ها پرداخت و اظهار کرد: روابط عمومی آینه تمام نمای سازمان است و ارتباطات برون و دورن سازمانی آن نقش تعیین کنندهای در تحقق برنامه های هر سازمان دارد.
رئیس روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران نیز در این اجلاس اظهار کرد: هدف اصلی از برگزاری این نشست انتخاب نماینده روابط عمومی های منطقه 2 برای عضویت در شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی صنعت نفت کشور است.
محمد ناصری افزود: با توجه به این که شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی صنعت نفت با رویکرد جدیدی به فعالیت خود ادامه خواهد داد لذا ترکیب شورا نیز تغییر یافته و قرار است از هر منطقه یک نماینده برای عضویت انتخاب شود.
وی با اشاره به تاکید وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران مبنی بر ایجاد اخلاق حرفه ای در صنعت نفت، گفت: این مسئله وظیفه روابط عمومی ها را نسبت به قبل سنگینتر کرده و فرصت مناسبی برای تاثیر گذاری بیشتر روابط عمومی ها فراهم می کند.
در ادامه رئیس امور هماهنگی روابط عمومیهای صنعت نفت گفت: شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی صنعت نفت در سال 1388 تشکیل شد و تاکنون در دو دوره 23 جلسه تشکیل داده است.
سید مجتبی موسویشاد افزود: در این شورا 25 نفر عضویت دارند که در دوره جدید تعداد اعضا به 11 نفر شامل مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت، رئیس امور هماهنگی روابط عمومیها، روسای روابط عمومی 4 شرکت اصلی و 5 نفر به عنوان نمایندگان روابط عمومی های مناطق پنجگانه صنعت نفت تغییر می کند.
نظر شما