اجلاس مدیران روابط عمومی های منطقه  2 صنعت نفت کشور در اهواز برگزار شد

اجلاس مدیران روابط عمومی های منطقه 2 صنعت نفت کشور روز دوشنبه (24 شهریورماه) به میزبانی روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران در اهواز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار شانا در مناطق نفتخیز جنوب در این اجلاس مدیران روابط عمومی 70 شرکت زیرمجموعه وزارت نفت به همراه نمایندگان اداره کل روابط عمومی وزارت نفت و روابط عمومی های 4 شرکت اصلی وزارت نفت حضور داشتند.
در این نشست مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب به بیان جایگاه روابط عمومی ها پرداخت و اظهار کرد: روابط عمومی آینه تمام نمای سازمان است و ارتباطات برون و دورن سازمانی آن نقش تعیین کننده‌ای در تحقق برنامه های هر سازمان دارد.
رئیس روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران نیز در این اجلاس اظهار کرد: هدف اصلی از برگزاری این نشست انتخاب نماینده روابط عمومی های منطقه 2 برای عضویت در شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی صنعت نفت کشور است.
محمد ناصری افزود: با توجه به این که شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی صنعت نفت با رویکرد جدیدی به فعالیت خود ادامه خواهد داد لذا ترکیب شورا نیز تغییر یافته و قرار است از هر منطقه یک نماینده برای عضویت انتخاب شود.
وی با اشاره به تاکید وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران مبنی بر ایجاد اخلاق حرفه ای در صنعت نفت، گفت: این مسئله وظیفه روابط عمومی ها را نسبت به قبل سنگینتر کرده و فرصت مناسبی برای تاثیر گذاری بیشتر روابط عمومی ها فراهم می کند.
 در ادامه رئیس امور هماهنگی روابط عمومی‌های صنعت نفت گفت: شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی صنعت نفت در سال 1388 تشکیل شد و تاکنون در دو دوره 23 جلسه تشکیل داده است.
سید مجتبی موسوی‌شاد افزود: در این شورا 25 نفر عضویت دارند که در دوره جدید تعداد اعضا به 11 نفر شامل مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت، رئیس امور هماهنگی روابط عمومی‌ها، روسای روابط عمومی 4 شرکت اصلی و 5 نفر به عنوان نمایندگان روابط عمومی های مناطق پنجگانه صنعت نفت تغییر می کند.     
Normal 0 false false false MicrosoftInternetExplorer4
کد خبر 224787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =