نفتی ها با بهترین سرمربی و پدیده هفته

سرمربی نفت تهران و بازیکنانش در مقابل استقلال در هفته هشتم از رقابتهای لیگ برتر، خوش درخشیدند و دو جایگاه را در میان برترینهای این هفته به خود اختصاص دادند.

به گزارش شانا، به نقل از ورزش سه، علیرضا منصوریان در مصاف نفت تهران با استقلال، جایی که جدال نیمکتها از رقابت داخل میدان حساس تر بود، بلوغ خود را در دوران مربیگری ثابت کرد و با پیروزی دو بر صفر برابر قلعه‌نویی و استقلال صدرنشین، خود را بهترین سرمربی هفته معرفی کرد.

هفته هشتم لیگ برتر مربیان متعددی مانند، مجید جلالی که در انزلی ملوان را برد، حسین فرکی که اولین شکست پدیده را در مشهد رقم زد، عبدالمجید باقری نیا که تیمش در تهران مقابل پرسپولیس خوب کار کرد یا از عبدالله ویسی که در قم میزبان خود را شکست داد و یا رسول خطیبی، مردی که بهترین نتیجه هفته را با پیروزی 4ـ1 برابر راه‌آهن ثبت کرد، را داشت که می توانستند عنوان بهترین مربی هفته را با عملکرد خوبشان به خود اختصاص دهند.

ارسلان مطهری نیز در دیدار تیم نفت برابر استقلال هر کاری انجام داد. او در دقایق پایانی در ادامه درخشش خود در میدان، گل دوم نفت را هم به ثمر رساند تا امید استقلالیها برای کسب یک امتیاز در این میدان هم ناامید شود. به این ترتیب مطهری به عنوان بهترین پدیده هفته انتخاب شد.

کد خبر 224797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =