۲۴ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۹
  • کد خبر: 224818
اهداف کیفی و کمی 20 ساله شرکت نفت خزر تدوین شد

واحد برنامه ریزی و کنترل طرحهای شرکت نفت خزر، اهداف کمی و کیفی برنامه 20 ساله این شرکت را پس از برقراری تعامل سازنده با مدیریتهای مختلف نفت خزر تدوین کرد.

به گزارش خبرنگار شانا، اهداف کمی و کیفی برنامه 20 ساله شرکت نفت خزر که تدوین آن از مدتها پیش آغاز شده بود،بازه زمانی 1391 تا 1410 در برمی گیرد. 

بر پایه این گزارش، واحد برنامه ریزی و کنتری طرحهای شرکت نفت خزر ویرایش اول و دوم برنامه راهبردی این شرکت را نیز تدوین کرده است که مشتمل بر چشم انداز، مأموریتها، اهداف کلان، ارزشهای کلیدی، استراتژیها و اهداف بلندمدت و میان مدت و کوتاه مدت فرایندهای شرکت می شود. 

بکارگیری فناوریهای پیشرفته عملیات در آبهای عمیق

امور پژوهش و فناوری شرکت نفت خزر نیز طرحهای مهمی را از سال گذشته در دستور کار خود قرار داد که انتقال و بکارگیری فناوری‌های پیشرفته عملیات در آب عمیق با هدف بازنگری اقدامات و استفاده از تجربه های گذشته در طراحی و ساخت تجهیزات آتی از جمله آنهاست. 

همچنین این واحد، طرح مطالعات اکتشاف، توسعه و تولید میادین حوضه دریای خزر و سه استان ساحلی را در برنامه داشت که بر مبنای این طرح برای دستیابی به فناوری های مورد نیاز و انجام مطالعات پشتیبان برای انجام عملیات اکتشاف، توسعه و تولید در آبهای عمیق برنامه ریزی شده است.

این گزارش می افزاید: طرح مقابله با بحرانهای احتمالی و نشت آلاینده های نفتی نیز با هدف کسب آمادگی برای مقابله با بحران احتمالی و انتشار آلودگی نفتی در دست اقدام است و نقشه راهی نیز تحت عنوان نقشه راه اکتساب فن آوریهای اکتشاف عملیّات در آبهای عمیق در این واحد تدوین شده است.
 

کد خبر 224818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =