اعلام کالا برگهای جدید سهمیه نفت سفید در استان البرز

شماره کالابرگهای تخصیص یافته برای دریافت سهمیه نفت سفید در استان البرز اعلام شد.

به گزارش شانا، معاون بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه البرز گفت: کالا برگهای شماره 130، 230 و 530 برای دریافت سهمیه نفت سفید خانوارهای 1 تا 7 نفره در نظر گزفته شده است.

اکبر رشیدی اظهار کرد: بر این اساس، خانوارهای 1 و 2 نفره با مراجعه به نمایندگیهای فروش فرآورده های نفتی و با ارائه کالابرگ شماره 130 می توانند 440 لیتر نفت سفید دریافت کنند.

به گفته وی خانوارهای 7 نفره نیز با ارائه همین شماره کالابرگ (130) می توانند سهمیه نفت سفید خود را به میزان 660 لیتر دریافت کنند.

رشیدی کالابرگ تخصیصی خانوارهای 3 و 4 نفره را 230 اعلام و اظهار کرد: سهمیه نفت سفید این کالابرگ نیز 440 لیتر است.

معاون بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه البرز، گفت: کالا برگ شماره 530 نیز با تعیین سهمیه 660 لیتر نفت سفید برای خانوارهای 5 و 6 نفره در نظر گرفته شده است.

وی قیمت هر لیتر نفت سفید قابل عرضه از طریق کالابرگ را یکهزار ریال اعلام کرد و گفت: فروشندگیهای عرضه کننده نفت سفید موظفند در قبال دریافت کالا برگ، سهمیه تخصیصی نفت سفید خانوارهای مصرف کننده این فرآورده نفتی را بر اساس نرخ اعلام شده (یکهزار ریال) و محاسبه نرخ حمل آن به دارندگان کالابرگ تحویل دهند.

رشیدی تاکید کرد: مدت اعتبار کالا برگهای اعلام شده تا 20 آبانماه خواهد بود و خانوارهایی که سوخت مصرفی آنها نفت سفید است،با مراجعه به نمایندگیهای فروش فرآورده های نفتی می توانند سهمیه های خود را دریافت کنند.

کد خبر 224850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =