بازی با نفت تهران یک شروع برای تیم نفت مسجدسلیمان

بازی مقابل نفت تهران خیلی سخت‌تر از بازی با پرسپولیس است. بازیکنان مسجدسلیمان باید موقعیت حساس‌‌ خود را درک کنند و کمی دقیقتر و بهتر روی موقعیت‌هایی که به دست می‌آورند، کار کنند.

به گزارش شانا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی موسسه فرهنگی ورزشی نفت مسجدسلیمان، سرمربی نفت مسجدسلیمان درباره دیدار این تیم مقابل پرسپولیس اظهارکرد: مقابل پرسپولیس بازی خوب و قابل قبولی ارایه شد و شاید تنها ایراد تیم در این بازی به دست نیاوردن سه امتیاز مسابقه بوده است.

عبدالمجید باقری‌نیا افزود: تصور می شد با توجه به اتفاقاتی که برای تیم پرسپولیس افتاده، این تیم دچار ضعف و بحران شده است ولی پس از بازی، به نظر پرسپولیس مقابل مسجدسلیمان حتی از دیدار مقابل تراکتورسازی نیز بهتر ظاهر شد و هیچ نشانی از این تغییر و تحولات که سبب افت روحی تیم شده باشد در آن نبود.

سرمربی نفت مسجدسلیمان گفت: این تیم برای بازی با پرسپولیس برنامه داشت و نقاط قوت حریف را می شناخت. نقاط ضعف آنها نیز آنالیز شده بود و با استفاده از همین نقاط و سرعت در حمله، چندین بار مانند بازی استقلال تهران، صاحب موقعیت گلزنی شد که البته آنها را از دست داد..

وی یادآور شد: بازیکنان تیم نفت مسجدسلیمان در این دیدار بسیار خوب و بهتر از آنچه فکر می‌کردم مقابل پرسپولیس کار کردند و مشکل تیم این بود که مانند دیدارهای قبلی، موقعیتها را به گل تبدیل نکرد.

وی دلیل تقاضای استعفای خود را چنین بیان کرد: مشکلات بسیاری وجود دارد و شاید مربی بهتری برای تیم بیاید و بتواند به آن کمک کند. همچنین وی احساس خود به نفت مسجدسلیمان را مانند احساس یک مربی به یک تیم ندانست و نفت مسجدسلیمان را تیم خود دانست.

باقری نیا ادامه‌داد: مدیران باشگاه باید این مشکلات را حل کنند زیرا تحمل این فشار بسیار سخت است و باید بازیکنان را از زیر این فشار خارج کرد. اگر هیئت مدیره به تیم کمک نکند، وضعیت به همین صورت می ماند.

سرمربی نفت مسجدسلیمان استعفای خود را باوجود میل باطنی اعلام کرد و گفت: مگر می‌شود مربی‌ کاری که برای آن زحمت کشیده است را رها کند. در انتظار جلسه ای با هیئت مدیره هستیم تا درباره مشکلات صحبت شود.

باقری‌نیا درباره دیدار آینده تیم مقابل نفت تهران، عنوان‌کرد: از فردا (چهارشنبه 26 شهریور) تمرین برای این بازی آغاز می‌شود. نفت تیم جوان و دونده‌ای است و بازی مقابل نفت خیلی سخت‌تر از بازی با پرسپولیس است. بازیکنان مسجدسلیمان باید موقعیت حساس‌‌ خود را درک کنند و کمی دقیق‌تر و بهتر روی موقعیت‌هایی که به دست می‌آورند، کار کنند. امیدوارم این بازی برای تیم یک شروع باشد.

کد خبر 224851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =