۲۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۹
  • کد خبر: 224852
اجرای پروژه پژوهشی تبدیل انرژی مازاد به برق

پروژه پژوهشی مطالعات تبدیل انرژی مازاد به انرژی الکتریکی در شرکت خطوط لوله و مخابرات منطقه اصفهان، با 16 درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است.

رئیس پژوهش و فناوری شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت در گفتگو با خبرنگار شانا اظهار کرد: قرارداد خدمات مشاوره ای طرح تحقیقاتی این پروژه در تیرماه سال 1389 با مبلغ حدود 5 میلیارد ریال منعقد شد.

منصور احمدی فروشانی گفت: قرارداد این طرح با شرکت مهندسی مشاور مهاب قدس منعقد شده و براساس شرح کار تدوین شده، فرآیند خدمات ارجاع کار تا انتخاب مجری واجد شرایط از طریق برگزاری مناقصه در دست اجرا است.

وی افزود: تاکنون حدود 1.5 میلیارد ریال از مبلغ کل بابت انجام مطالعات و اجرای بخشی از پروژه هزینه شده است.

رئیس پژوهش و فناوری شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت، همچنین با بیان اینکه طبق نظامنامه پژوهش و فناوری وزارت نفت در سال 90-89، 11 پروژه پژوهشی در این شرکت عملیاتی شد، گفت: از این 11 پروژه سه پروژه در سال جاری به اتمام می رسد.

احمدی فروشانی پروژه های شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت را به سه بخش آکادمیک، طرحهای رفع مشکلات فنی و پروژه های تکنولوژی های پایه تقسیم کرد و افزود: در مورد پایان نامه های دانشجویی، زمانی که اجرای طرحی بتواند یکی از مشکلات یا مسائل این شرکت را به چالش بکشد و راهکاری برای آن ارائه کند، می تواند از حمایت این شرکت برخوردار شود.

کد خبر 224852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =