کسب رتبه نخست بهداشت کار صنعتی از سوی پالایشگاه بندرعباس

رتبه نخست بهداشت کار صنعتی در میان 9 شرکت پالایش نفت کشور به شرکت پالایش نفت بندرعباس تعلق گرفت.

به گزارش شانا رئیس بهداشت، ایمنی و محیط زیست شرکت پالایش نفت بندرعباس با اشاره به استانداردهای کار صنعتی گفت: عمل به تعهد، آموزش، جلوگیری از بروز حوادث و صیانت از محیط زیست از عمده دلایل کسب رتبه نخست توسط شرکت پالایش نفت بندرعباس است.

خاور سنگری افزود: بررسی، شناسایی و ارزیابی عوامل زیان آور محیط کار شامل عوامل فیزیکی، شیمیایی ، بیولوژیکی و ارائه اقدامات پیشگیرانه برای کاهش و حذف عوامل زیان آور و برنامه ریزی منظم و نظارت برای انجام معاینات شغلی کارکنان از جمله برنامه های اجرا شده در راستای اهداف بهداشت کار صنعتی در شرکت پالایش نفت بندرعباس است.

وی ادامه داد: انجام بازرسیهای بهداشتی از واحدهای بهره برداری و کارگاههای تعمیراتی به منظور رعایت اصول بهداشتی و حفظ سلامت کارکنان از دیگر برنامه های این شرکت است که طبق برنامه ریزی صورت می گیرد.

بر اساس این گزارش، هم اکنون 9 شرکت پالایشی در کشور وظیفه پالایش نفت خام و میعانات گازی را بر عهده دارند که در این میان، شرکت پالایش نفت بندرعباس با ظرفیت پالایش روزانه 350 هزار بشکه نفت خام و میعانات گازی حدود 18 درصد از فرآورده های نفتی کشور را تامین می کند.

بر اساس اعلام مدیریت بهداشت ایمنی و محیط زیست شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران، پس از پالایشگاه نفت بندرعباس شرکتهای پالایش نفت آبادان و تهران رتبه های برتر بهداشت کار صنعتی را کسب کردند.

گفتنی است: هر سال فعالیتهای بهداشت کار صنعتی شرکتهای پالایشی از سوی مدیریت بهداشت، ایمنی و محیط زیست شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی از نظر تطابق با استانداردها مورد ارزیابی قرار می گیرد که بر این اساس شرکت پالایش نفت بندرعباس در سالهای 90 و 91 نیز عنوانهای برتر بهداشت کار صنعتی را کسب کرده بود.

کد خبر 224872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =