بهره مندی بیش از 21 میلیون خانوار کشور از نعمت گاز طبیعی

21 میلیون و 600 هزار خانوار در سطح کشور از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند.

به گزارش خبرنگار شانا، رئیس امور مهندسی مدیریت گازرسانی شرکت ملی گاز ایران امروز سه شنبه (25 شهریور) در جلسه هم اندیشی شرکتهای بهره بردار گاز استانی که به میزبانی شرکت گاز استان مرکزی برگزار شد، گفت: شرکت ملی گاز ایران تمام تلاش خود را در بحث توسعه گازرسانی بکار بسته است.

مجتبی شیخ بهایی افزود: این شرکت به مقوله بهره برداری، اندازه گیری، سنجش دقیق گاز و ملزومات فیزیکی بهره برداری توجه ویژه ای دارد.

وی با اشاره به بهره مندی بیش از 21 میلیون خانوار در سطح کشور از نعمت گاز، خاطرنشان کرد: همین امر حساسیت بهره برداری در شرکتهای گاز استانی را چندین برابر می کند.

به گفته وی، هم اکنون در حوزه بهره برداری شیوه های هماهنگی بین استانها وجود ندارد.

شیخ بهایی تاکید کرد: در این همایش باید شیوه های جدیدی در حوزه بهره برداری ارائه شود تا هزینه ها کاهش یابد.

وی با بیان اینکه در این همایش باید چالشهای این حوزه شناسایی و برای آنها راهکار ارائه شود، اظهار کرد: یکی از اهداف اصلی این همایش حفظ و حراست از دارایی های فیزیکی بهره برداری، تعمیرات و نگهداری است.

وی ادامه داد: ارزیابی، مسائل ایمنی، اندازه گیری صحیح و دقیق گاز از دیگر مباحثی است که در این همایش باید به آن پرداخته شود.

به گفته رئیس امور مهندسی مدیریت گازرسانی شرکت ملی گاز ایران، این شرکت با توجه به میزان بالای مصرف انرژی در کشور توجه ویژه ای به مسائل بهینه سازی مصرف سوخت دارد.

به گزارش خبرنگار شانا، جلسه 2 روزه هم اندیشی شرکتهای بهره بردار گاز استانی به میزبانی شرکت گاز استان مرکزی امروز آغاز شده است.

بر پایه این گزارش، مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی در ابتدای این جلسه هم اندیشی گزارشی از عملکرد این شرکت در بخشهای مختلف ارائه کرد.

کد خبر 224875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =