ایستگاه کنترل فشار تاسیسات شهید کاوه پیشه راه اندازی شد

ایستگاه کنترل فشار تاسیسات شهید کاوه پیشه در منطقه یک عملیات انتقال گاز راه اندازی شد.

مدیر منطقه یک عملیات انتقال گاز در گفتگو با خبرنگار شانا اظهار کرد: عملیات نصب ولو و اسپول روی رنهای این تاسیسات با هدف افزایش و ارتقای انعطاف پذیری رنهای موجود در شرایط اضطراری انجام شده است.

عبدالحسین کوتکی افزود: عملیات نصب 4 عدد ولو 16 اینچ و 4 عدد اسپول 10 اینچ روی رنهای تاسیسات تقویت فشار گاز شهید کاوه پیشه در مدت 10 روز توسط کارکنان منطقه یک عملیات انتقال گاز با موفقیت به پایان رسید.

وی خاطرنشان کرد: این عملیات بر اساس نقشه ها و محاسبات طراحی با هدف افزایش و ارتقای انعطاف پذیری رنها، برنامه ریزی و با محوریت واحد عملیات خطوط لوله و همکاری واحد مهندسی، بازرسی فنی و تاسیسات شهید کاوه پیشه انجام شده است.

به گفته وی، این رنها با هدف انتقال و جابجایی گاز از ایستگاه کنترل فشار خط ششم سراسری عمل کرده و ضمن توازن و بالانس گاز در مدار خروجی ایستگاه، کسری گاز منطقه را جبران می کند.

مدیر منطقه یک عملیات انتقال گاز تصریح کرد: در این عملیات ضمن تعویض قسمتهای معیوب رنهای موجود، عملیات برشکاری و جوشکاری لازم برای جایگزینی ولوهای 16 اینچ با دقت بسیار بالا انجام شد و پس از رادیوگرافی و تایید، در مدار عملیاتی قرار گرفت.

کوتکی اظهار کرد: امیدوارم در مرحله بعد با انجام تمهیداتی بتوانیم عملکرد بسیار بهتر و روانتری را در ایستگاه تقلیل فشار بیدبلند شاهد باشیم.

کد خبر 224939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =