۲۶ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۱
  • کد خبر: 224972
تجهیز 235 جایگاه خراسان رضوی برای تامین سوخت زائران

تامین فرآورده نفتی جایگاههای سوخت استان خراسان رضوی برای خدمت رسانی به مسافران عبوری از این استان و زائران مشهد الرضا در روزهای پایانی تابستان به نحو مطلوب انجام می شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان رضوی با تاکید بر این که انبارهای نفت منطقه از موجودی مناسبی برخودارند، به خبرنگار شانا، گفت: با توجه به نزدیک شدن به پایان تابستان و تعطیلات تابستانی، همچون گذشته تمهیدات مناسبی برای خدمات رسانی مطلوب پیش بینی شده است.

محمد مهدی قرایی با بیان این که استان خراسان رضوی به دلیل وجود بارگاه امام رضا (ع) در بیشتر اوقات سال بویژه تابستان، پذیرای شمار کثیری زائر به این استان است، تصریح کرد: به منظور تامین سوخت مورد نیاز خودروی شهروندان، زائران و مسافران عبوری از این استان، علاوه بر ذخیره سازی مناسب سوخت در انبارهای نفت، آمادگی جایگاههای سوخت نیز از اهمیت بسزایی برخودار است.

به گفته وی 110 جایگاه فرآورده نفتی و 125 جایگاه عرضه سی ان جی در سراسر استان خراسان رضوی بویژه در روزهای پایانی تعطیلات تابستانی، آماده اند تا سوخت خودروها را به میزان مورد نیاز عرضه کنند.

قرایی مصرف بنزین در منطقه خراسان رضوی را 3.5 میلیون لیتر در روز اعلام و اظهار کرد: این میزان مصرف در روزهای پرتراکم به چهار میلیون لیتر نیز رسیده است.

به گفته وی علاوه بر بنزین معمولی، روزانه 250 هزار لیتر بنزین سوپر نیز در استان خراسان رضوی مصرف می شود.

قرایی گفت: در کلانشهر مشهد نیز 125 باب جایگاه عرضه فرآورده و سی ان جی سوخت رسانی به خودروهای شهروندان و زائرانی را که به این استان سفر کرده اند، انجام می دهند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان رضوی تاکید کرد: همه شرایط برای عبور از روزهای پایانی تابستان و ورود به فصل بازگشایی مدارس آماده است و مشکلی در تامین سوخت وجود ندارد.

کد خبر 224972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =