بررسی اهداف کارگروه توسعه و انتقال فن‌آوری شورای تغییر اقلیم وزارت نفت

اهداف و ماموریتهای کارگروه توسعه و انتقال فن‌آوری شورای عالی کنوانسیون تغییر اقلیم وزارت نفت، در نخستین جلسه این کارگروه بررسی شد.

به گزارش شانا، نخستین جلسه کارگروه توسعه و انتقال فن‌آوری شورای عالی کنواسیون تغییر اقلیم وزارت نفت با حضور اعضای این کارگروه از بخش‌های مختلف صنعت نفت و با ریاست مدیرعامل شرکت بهینه ‌سازی مصرف سوخت در محل این شرکت برگزار شد و ماموریت، اهداف و شرح وظایف کارگروه بحث و بررسی شد.

بر اساس این گزارش، این کارگروه از ارکان شورای عالی راهبری کنوانسیون تغییر اقلیم وزارت نفت است و کارگروه مذاکرات بین ‌المللی، کارگروه برنامه ‌ریزی و سیاستگذاری کاهش کربن و کارگروه مهندسی و استانداردها از دیگر کارگروه های این شورا محسوب می شود.

مدیرعامل شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت به نمایندگی از معاونت پژوهش و فن‌آوری وزارت نفت به عنوان رییس کارگروه، معاونت برنامه‌ریزی وزارت نفت، مدیران پژوهش و فن‌آوری چهار شرکت اصلی وزارت نفت، نماینده پژوهشگاه صنعت نفت و نماینده ای از مدیریت اوپک، اعضای تشکیل دهنده این کارگروه هستند.

همچنین به پیشنهاد رئیس این کارگروه و موافقت معاون پژوهش و فناوری وزارت نفت، نمایندگانی از برنامه ‌ریزی تلفیقی چهار شرکت اصلی وزارت نفت نیز در این جلسه حضور یافتند. 

کد خبر 224987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =