چشم انداز پالایشگاه تهران تبیین شد

تبدیل شدن به بنگاه اقتصادی نمونه در کشور، پیشرو در خاورمیانه و مطرح در جهان به عنوان چشم انداز شرکت پالایش نفت تهران تعیین شده است.

رئیس اداره استقرار و توسعه سامانه های مدیریتی پالایشگاه تندگویان تهران در گفتگو با خبرنگار شانا با بیان اینکه بر اساس این چشم انداز، 4 هدف کلان این شرکت نیز تا سال 97 تبیین شده است، گفت: افزایش دو برابری سود و تولید بنزین یورو 4، دو هدف مهم آن است.

محمد علی هاشمی افزود: افزایش نقدینگی شرکت به بیش از 8 هزار میلیارد ریال و ارتقای سبد محصولات (افزایش 6 محصول جدید) نیز به عنوان دو هدف مهم بعدی مطرح شده است که تا سال 1397 و با توجه به مدل تعالی سازمانی قرار است به آن دست یابیم.

وی ادامه داد: این شرکت برای رسیدن به این چشم انداز و اهداف کلان خود، اجرای مدل تعالی سازمانی را از سال 4- 1383 آغاز کرده است.

علی هاشمی با بیان اینکه این مدل مورد تائید سازمان ملی بهره وری نیز هست، گفت: استقرار این مدل در این شرکت از یکی دو سال گذشته با شتاب بیشتری دنبال می شود.

مشاور مدیرعامل شرکت پالایش نفت شهیدتندگویان تهران با تاکید بر اینکه یک سازمان موفق باید به فکر آینده پایدار باشد، افزود: این بدان معناست که سه مولفه جامعه (مردم که شامل ذینفعان، مشتریان، کارکنان و ... می شود)، سود و محیط زیست باید در اجرای همه پروژه ها مد نظر قرار بگیرد.

علی هاشمی با بیان اینکه تعالی سازمانی سه رکن اساسی دارد، اظهار کرد: تعالی سازمانی دارای پایه و اساسی است که مبتنی بر ارزشهاست، متوازن است و رویکردش به سازمان یکسویه نیست، همچنین دارای منطق ارزیابی است که هیچکس نمی تواند به آن خللی وارد کند.

وی تاکید کرد: پالایشگاه تهران برنامه تعالی سازمانی را بویژه در سالهای اخیر با شدت بیشتری دنبال می کند و تصمیم دارد با ارزیابی که در نیمه دوم امسال در پیش دارد، موفق به دریافت تندیس بلورین شود.

رئیس اداره استقرار و توسعه سامانه های مدیریتی پالایشگاه تهران با بیان اینکه هدف ما صرفا دریافت تندیس بلورین نیست، تصریح کرد: هدف اصلی ما رسیدن به جایگاهی شکست ناپذیر و مطرح در ایران و جهان است.

کد خبر 224991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =