دوره‌های تخصصی آموزش کارکنان با روش آموزش مجازی برگزار می‌شود

مدیر توسعه منابع انسانی شرکت نفت و گاز پارس از برگزاری دوره‌های تخصصی آموزش مجازی ویژه کارکنان شرکت نفت و گاز پارس برای اولین بار در این شرکت خبر داد و گفت: این دوره‌ها براساس رویکردهای جدید و به همت مدیریت توسعه منابع انسانی به اجرا در می‌آید.

به گزارش شانا، براساس اعلام  روابط عمومی شرکت نفت وگاز پارس، محمدرضا فخرایی، گفت: تمامی کارکنان شرکت نفت و گاز پارس به ویژه در بخشهای فنی و تخصصی به روش مجازی و غیر حضوری تحت آموزشهای مورد نیاز قرار می‌گیرند.

وی افزود: ماهیت عملیاتی پروژه‌های این شرکت، پراکندگی نواحی عملیاتی و نیز لزوم تسریع در ارتقاء دانش و مهارتهای روزآمد کارکنان این شرکت ایجاب  می‌کند تا در دور جدید مدیریتی و مطابق با روشهای نوین پذیرفته شده در سطح بین المللی، برنامه‌ریزی آموزش کارکنان شرکت برای اولین بار بر مبنای آموزشهای تخصصی مجازی طرح ریزی شود.

مدیر توسعه منابع انسانی شرکت نفت و گاز پارس با بیان این که اکنون پس از انجام مطالعات لازم، نیاز سنجی افراد شرکت کننده در دوره ها مشخص شده است، تصریح کرد: اجرای دوره‌های آموزشی مجازی از مهرماه سال جاری آغاز خواهد شد.

فخرایی افزود: دوره‌های تخصصی تعریف شده که بزودی ارائه می‌شود شامل دوره PMBOK( مدیریت موفق پروژه )، دوره آمادگی آزمون مدیریت پروژه حرفه‌ای PMP، شایستگی مدیریت، اصول و مبانی مدیریت استراتژیک، مدیریت دانش و دوره S5 ( نظام آراستگی محیط کار ) می‌شود.

 

کد خبر 225000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =