انجام 67 درصد گاز رسانی به روستاها در یکسال گذشته

بیش از 67 درصد اقدامات گازرسانی به روستاهای استان لرستان در مدت یکسال گذشته انجام شده است.

به گزارش شانا، هوشنگ بازوند، استاندار لرستان، با بیان این‌که شرکت گاز در یکسال گذشته عملکرد بسیار خوبی داشته است، گفت: از روز تاسیس شرکت گاز در لرستان تا یک سال پیش تنها 340 روستا گاز رسانی شده بود، ولی در طول یکسال گذشته شرکت گاز، 283 پروژه گازرسانی را شروع کرده است.

وی با اشاره به این‌که از شهریورماه سال 92 تا شهریورماه سال 93 عملیات گاز رسانی به 133 روستا به اتمام رسیده است، افزود: در ادامه نیز عملیات گازرسانی 150 روستا در حال انجام است.

بازوند تصریح کرد: بیش از 67 درصد همه اقدامات گاز رسانی به روستاها در طول یکسال گذشته انجام شده است.

استاندار لرستان در ادامه با اشاره به اصل 44 قانون اساسی و محول کردن امور به بخش خصوصی عنوان کرد: کار درست و اصولی نیز همین است، اما حضور بخش خصوصی در استانهایی که نتوانسته‌اند زیرساختهای لازم برای حضور این بخش را فراهم کنند تا حدودی دشوار شده است.

بازوند با بیان این‌که هلدینگهای دولتی فراوانی در کشور وجود دارد، تصریح کرد: دولت باید این هلدینگها را الزام کند که در استانهای با نرخ بیکاری بالا سرمایه‌گذاری کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، استاندار لرستان با بیان این‌که تخصیص اعتبارات عمرانی نفت و گاز در 6 ماهه اول سال 92 بالغ بر 35 درصد بوده است، افزود: این میزان در 6 ماهه اول سالجاری به 50 درصد تخصیص ارتقاء یافته است.

کد خبر 225066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =