سرمایه گذاری ارتش برای ساخت جایگاه سوخت در استان تهران

ارتش جمهوری اسلامی ایران برای احداث جایگاه عرضه سوخت (سی ان جی و فرآورده) در استان تهران، سرمایه گذاری می کند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران با اشاره به تامین زمین مورد نیاز برای توسعه جایگاههای عرضه سوخت در استان تهران بویژه کلانشهر تهران به خبرنگار شانا، گفت: با توجه به مذاکره شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان تهران با ارتش و بازدید از 15 قطعه زمین مناسب این کاربری، انتظار می رود جایگاههای جدیدی در استان تهران احداث شود.

مرتضی عابدینی اظهار کرد: مساحت این زمینها از دو هزار متر مربع تا 6 هزار متر مربع است و احداث جایگاه سوخت در آنها می تواند نقش بسزایی در عرضه هرچه مطلوب تر سوخت در مبادی ورودی – خروجی استان و نقاط مرکز شهر تهران داشته باشد.

به گفته وی، ارتش سرمایه گذار ساخت جایگاههای جدید سوخت در این زمینها خواهد بود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان تهران، همچنین از گفتگوهای سازنده این شرکت با شهرداری تهران برای احداث جایگاههای تک تلمبه (کوچک مقیاس) در نقاط مختلف استان تهران خبر داد.

به گزارش شانا ساخت جایگاههای کوچک مقیاس در 270 نقطه از محله های تهران، محور اصلی گفتگوهای شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی تهران با شهرداری این استان است که برای حصول نتیجه با جدیت پیگیری می شود.

بدون تردید، عملیاتی شدن این طرح (ساخت جایگاههای تک تلمبه یا همان جایگاههای کوچک مقیاس) تحول شگرفی را در زمینه سوخت رسانی و ایجاد شرایط آسان برای این مهم ایجاد خواهد کرد.

هم اکنون 266 جایگاه عرضه فرآورده نفتی در نقاط مختلف استان تهران سوخت رسانی به خودروها را انجام می دهد.

برپایه این گزارش روزانه بطور میانگین 13.5 میلیون لیتر بنزین در استان تهران مصرف می شود که 10.5 میلیون لیتر (بطور میانگین) آن به کلانشهر تهران اختصاص دارد.

کد خبر 225092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =