۲۹ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۰
  • کد خبر: 225115
اجرای 134 کیلومتر شبکه گاز در شهرستان دیلم

شرکت گاز استان بوشهر تاکنون 134 کیلومتر شبکه گازرسانی در شهرستان دیلم اجرا کرده است.

به گزارش شانا، مدیر عامل شرکت گاز استان بوشهر گفت: از مجموع 134 کیلومتر شبکه گازرسانی، 102 کیلومتر آن در شهرهای دیلم و 32 کیلومتر نیز در روستاهای این شهرستان اجرا شده است.

غلامعباس حسینی افزود: با اجرای این میزان شبکه گذاری، 2 شهر دیلم و امام حسن و 4 روستای این شهرستان گازدار شده اند.

وی اظهار کرد: گازرسانی به شهر دیلم از سال 89 با اجرای خط فلزی از نزدیکی روستای سیاهمکان در بخش مرکزی آغاز و در سال 91 با شروع بکار اداره گاز شهرستان دیلم و گازدار کردن بخش نخست شبکه شهر، ادامه یافت.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون بیش از 80 درصد از شهر دیلم گازدار بوده و تعداد 2 هزار و 104 انشعاب نیز در این شهر نصب شده است.

به گفته مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر، برای گازرسانی به شهر امام حسن نیز 25 کیلومتر خط فلزی و بیش از 17 کیلومتر شبکه داخلی اجرا و 630  انشعاب نیز نصب شده است.

حسینی تصریح کرد: روستاهای حصار، گزلوری، بنه اسماعیل و سیاه مکان بزرگ از جمله روستاهای گاز دار دیلم بوده که با گازدار شدن آنها 546 خانوار روستایی دیگر به جمع خانوارهای برخوردار از گاز استان افزوده شده است.

وی یادآور شد: شهرک صنعتی دیلم نیز از دیگر طرحهای مورد نظر برای توسعه گازرسانی در این شهر بود که خوشبختانه در هفته دولت به شبکه سراسری گاز متصل شد.

وی تاکید کرد: با اجرای این طرح، سوخت طبیعی جایگزین سوخت فسیلی شد که علاوه بر مقرون به صرفه بودن، موجب بهبود محیط زیست نیز می شود.

کد خبر 225115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =