در این رابطه طبق بررسی‌های انجام شده آلایندگی بنزین پتروشیمی‌ها اثبات شده و جای هیچ شکی نیست لذا باید کلا از چرخه سوخت کشور حذف شود.

به گزارش شانا، رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: گزارش محیط زیست دال بر آلایندگی بنزین پتروشیمی‌ها بوده و طبق اسناد اثبات شده است.
معصومه ابتکار، رئیس سازمان حفاظت و محیط زیست در گفتگو با ایلنا در خصوص علت تاخیر در ارائه گزارش آلایندگی بنزین، گفت: گزارش نهایی محیط زیست که در یک جلد کتاب با تمام با تمام پیوست‌ها و مستندات به مجلس و دولت داده شده است.
وی افزود: در این رابطه طبق بررسی‌های انجام شده آلایندگی بنزین پتروشیمی‌ها اثبات شده و جای هیچ شکی نیست لذا باید کلا از چرخه سوخت کشور حذف شود.
ابتکار خاطرنشان کرد: ما تمام اقدامات لازم را انجام دادیم و در حال حاضر منتظر رای نهایی مجلس هستیم که تا کنون با تاخیر مواجه بوده است.
شایان ذکر است؛ بعد از این که شرکت ملی پالایش و پخش و سازمان حفاظت محیط زیست، بنزین تولید شده در پتروشیمی‌ها را عامل افزایش سرطان در کشور اعلام کردند، اواخر خرداد ماه، کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با دستور رئیس مجلس، بررسی جامعی درباره موضوع آلایندگی بنزین‌های توزیعی و تاثیر آن بر سلامت مردم را در برنامه کاری خود قرار داد.

کد خبر 225157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =