مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب از احداث 2 واحد نمکزدایی در گستره عملیاتی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با اعتباری افزون بر یک هزار و یکصد میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش خبرنگار شانا در مناطق نفتخیز جنوب، حمید بورد در نشست با مدیر عامل شرکت نفت و گاز گچساران و مدیریت مهندسی و ساختمان مناطق نفتخیز جنوب اظهار کرد: پروژه احداث کارخانه نمکزدایی گچساران - 3  با ظرفیت 110 هزار بشکه در روز و با بیش از 660 میلیارد ریال اعتبار و کارخانه نمکزدایی بی بی حکیمه -1  با ظرفیت 55 هزار بشکه در روز و 512 میلیارد ریال اعتبار در دست ساخت است.

وی با اشاره به پیشرفت 92 درصدی پروژه واحد نمک زدایی بی بی حکیمه - 1 و پیشرفت 85 درصدی واحد نمک زدایی گچساران - 3 افزود: امیدواریم با پیگیریهای مستمر روند تکمیلی این پروژه ها شتاب گیرد.

بورد گفت: با راه اندازی این کارخانه ها ظرفیت تولید نفت شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران 20 هزار بشکه در روز افزایش خواهد یافت.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب به همراه جمعی از مدیران این شرکت از تعدادی تاسیسات نفتی در گچساران از جمله لخته گیر سیاهمکان، واحد نمک زدایی بی بی حکیمه - 1 و واحد نمک زدایی شماره 3 گچساران بازدید  و در جریان پیشرفت این پروژه ها قرار گرفت.

 

Normal 0 false false false MicrosoftInternetExplorer4

کد خبر 225190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =