پایش ماهانه 380 برنامه توسعه ای در پالایشگاه تهران

380 برنامه توسعه ای در پالایشگاه تهران بر اساس مدل تعالی سازمانی بصورت ماهانه پایش می شود.

رئیس اداره استقرار و توسعه سامانه های مدیریتی شرکت پالایش نفت تندگویان در این باره به خبرنگار شانا گفت: 380 برنامه توسعه ای این پالایشگاه که در تمام بخشها و واحدهای این شرکت پالایشی جاری است، با شاخص توسعه پایدار پایش می شود.

محمد علی هاشمی با بیان این که توسعه پایدار به معنای درنظر گرفتن همزمان سه فاکتور جامعه، سود و محیط زیست است، گفت: به همین منظور هر واحد و اداره ای برنامه بهبود خود را به صورت ماهانه تکمیل می کند.

وی همچنین گفت: شرکت پالایش نفت تندگویان تهران برنامه ریزی به منظور کسب رتبه 450 مدل تعالی سازمانی (EFQM) را برای امسال آغاز کرده است.

هاشمی تصریح کرد: این شرکت از سال گذشته و با امتیاز 250 به اجرای مدل تعالی اقدام کرد.

او با بیان این که کل امتیاز این مدل 1000 است و هرچه امتیازها بالاتر برود، ادامه این راه سخت تر می شود، افزود: به اعتقاد من زمانی که یک شرکت بتواند رتبه 600 را کسب کند، به هیچ عنوان از بین نخواهد رفت و روز به روز توسعه یافته تر می شود.

وی با اشاره به وجود 4 ارزش بنیادین در این شرکت ادامه داد: تکریم ذینفعان، توجه به اصول توسعه پایدار (جامعه، سود، میحط زیست)، یادگیری، آموزش مستمر و توسعه فرهنگ مشارکت و کار گروهی 4 اصل مهم در پالایشگاه تهران محسوب می شود.


کد خبر 225193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =