23 شهرک صنعتی در استان خوزستان از گاز طبیعی برخوردارند

مدیر عامل شرکت گاز استان خوزستان گفت: هم اکنون 23 شهرک صنعتی در سطح استان از مزایای گاز طبیعی برخوردارند.

به گزارش خبرنگار شانا در مناطق نفتخیز جنوب سید ناصر حسینی نژاد در توضیح بیشتر در این باره گفت: گازرسانی به این شهرکها با احداث بیش از 136 کیلومتر خطوط  گازرسانی  و  صرف هزینه  ای افزون بر 223 میلیارد ریال انجام شده است.
وی افزود: با نصب  و تخصیص ایستگاههای تقلیل فشار متناسب با ظرفیت نهایی 211 هزار متر مکعب در ساعت، امکان بهره برداری واحدهای مستقر در این شهرکها از گاز طبیعی فراهم شده است.
حسینی نژاد با اشاره به رسالت  این شرکت  در امر خدمات گازرسانی  به بخشهای مختلف اعم از تجاری ، خانگی و صنعتی، اظهارکرد:  گازرسانی  به سایر شهرکهای  متقاضی گاز طبیعی در خوزستان در دستور کار است.
مدیرعامل شرکت گاز استان خوزستان گفت: این شرکت در زمان حاضر اجرای 30 کیلومتر شبکه  گاز و نصب تجهیزات تقلیل فشار با مجموع ظرفیت 56 هزار مترمکعب در ساعت را با اعتباری بیش از 55 میلیارد ریال برای تامین گاز مصرفی 6 شهرک صنعتی دیگر  در برنامه دارد.
وی یادآور شد: تا قبل از سال 1384 هیچ ناحیه صنعتی در استان خوزستان تحت پوشش گاز طبیعی قرار نگرفته بود، اما با نگاه ویژه مدیران ارشد شرکت ملی گاز ایران و تلاش مجموعه پرتلاش این شرکت در حدود 10 سال گذشته جهشی فوق العاده در زمینه خدمات گازرسانی در همه بخشهای خانگی، تجاری و صنعتی در استان حاصل شد.

کد خبر 225229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =