ساماندهی 6 هزار قطعه توربوکمپرسور در انبار سراجه قم

اداره تدارکات کالای منطقه 3 عملیات انتقال گاز وظیفه ساماندهی 6 هزار قطعه یدکی توربین و کمپرسور گاز تاسیسات سراجه قم را برعهده دارد.

به گزارش خبرنگار اعزامی شانا به استان قم، رئیس اداره تدارکات منطقه 3 عملیات انتقال گاز در حاشیه بازدید از مخزن ذخیره سازی سراجه قم گفت: وظیفه اصلی اداره تدارکات این منطقه، حمایت و پشتیبانی از فعالیتهای اجرایی و عملیاتی است.

علی محمد عروجی افزود: تهیه، خرید و ساخت تمام اجناسی که مورد نیاز فعالیتهای اجرایی بوده نیز از دیگر وظایف اداره تدارکات این منطقه بشمار می رود.

وی با بیان اینکه این منطقه با ایجاد 100 هزار متر مربع فضای روباز و 25 هزار متر مربع فضای محصور، قطعات و کالاهای مورد نیاز عملیات اجرایی را نگهداری می کند، خاطرنشان کرد: با افزوده شدن تاسیسات سراجه به این منطقه، تجربه جدیدی در زمینه پشتیبانی کالاهای پالایشی نیز کسب شده است.

به گفته وی، اجناس یدکی مربوط به توربین و کمپرسورهای گازی که برای طرح توسعه سراجه تهیه شده در انبارهای این تاسیسات ساماندهی شده و در سیستم یکنواخت کالای شرکت ملی گاز ایران نیز وارد شده است.

وی ادامه داد: این اجناس برای فشار بالا طراحی شده که بسیار ارزشمند و خاص است.

عروجی اظهار کرد: هم اکنون در حال رتبه بندی، دسته بندی و چیدمان این قطعات در فضای طراحی شده برای استفاده واحدهای عملیاتی هستیم.

به گفته رئیس اداره تدارکات منطقه 3 عملیات انتقال گاز، کالاها و قطعات مورد نیاز واحدهای عملیاتی از شرکتهای داخلی تامین می شود و برگزاری نمایشگاههای داخلی حوزه نفت و گاز در شناسایی سازندگان داخلی تاثیر بسزایی دارد.


کد خبر 225278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =