معاون وزیر نفت: فرهنگ ورزشی باید نهادینه شود

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی در پیامی بر نهادینه کردن فرهنگ ورزشی توسط متولیان این حوزه تاکید کرد.

عباس کاظمی در پیامی برگزاری المپیاد فرهنگی ورزشی بانوان گروه سنی زیر 26 سال وزارت نفت را فرصت مغتنمی دانست تا بانوان جوان صنعت نفت ضمن آن که از فضای پرشور و نشاط حاکم بر مسابقات لذت می برند، به ذخیره سازی توشه سلامت خود بیفزایند و بدانند اشخاص سالم و شاد نه تنها مثبت می اندیشند، بلکه مثبت نیز عمل می کنند.

متن کامل پیام معاون وزیرنفت به سومین المپیاد فرهنگی ورزشی بانوان گروه سنی زیر 26 سال وزارت نفت به شرح زیر است:

 "بسم الله الرحمن الرحیم"

بدون تردید هنگامی که از مقوله مهم توسعه منابع انسانی به عنوان محوری ترین مولفه توسعه یاد می شود، منظور نیروی انسانی برخوردار از سلامت روحی و جسمی است. متاسفانه وضعیت کنونی شاخص سلامت کشور به ویژه در بانوان نگران کننده است. در زندگی ماشینی و بی تحرک امروز چنانچه به فعالیت و تربیت بدنی کم توجهی شود منجر به افزایش بیماریهای ناشی از فقر حرکتی خواهد شد و در آینده ای نه چندان دور جامعه را با مشکل جدی مواجه می نماید.

توسعه "ورزش" رابطه مستقیم با رشد "نشاط" و "سلامت" داشته و در نتیجه ارتقای کیفی نیروی انسانی و افزایش بهره وری سازمانی را به همراه خواهد داشت. به عبارت دیگر و با رویگردی اصولی و عمیق هزینه در گسترش ورزش در واقع سرمایه گذاری محسوب می گردد.

لذا ضروری است متولیان عزیز امر تربیت بدنی و ورزش در صنعت نفت، تمام تلاش خویش را در نهادینه کردن "فرهنگ ورزشی" میان همکاران و خانواده های محترم آنان به خصوص بانوان معزز (اعم از همسران، دختران و کارکنان اناث) به کار گیرند و فراموش نشود سلامتی هر یک از اعضای خانواده تاثیر بر رفتار کل خانواده خواهد داشت.

برگزاری المپیاد فرهنگی ورزشی بانوان گروه سنی زیر 26 سال وزارت نفت فرصت مغتنمی است تا بانوان جوان صنعت نفت ضمن آنکه از فضای پرشور و نشاط حاکم بر مسابقات لذت و حظ وافر ببرند، به ذخیره سازی توشه سلامت خود بیفزایند و بدانند اشخاص سالم و شاد نه تنها مثبت می اندیشند بلکه مثبت نیز عمل می کنند.

در پایان امیدوارم شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی شرایط میزبانی را به گونه ای فراهم کند تا همه ورزشکاران، سرپرستان و مربیان ایامی شاد را در روزهای برگزاری مسابقات سپری نمایند.

                                                                     "والسلام علیکم ورحمه ا... و برکاته"
                                                                               عباس کاظمی- شهریور ماه 1393

کد خبر 225350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =