بیمارستان بزرگ نفت اهواز گواهینامه رتبه یک عالی دریافت کرد

بیمارستان بزرگ نفت اهواز از سوی دفتر نظارت و اعتبار بخشی امور درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گواهینامه رتبه یک عالی دریافت کرد.

به گزارش خبرنگار شانا در مناطق نفتخیز جنوب، بر اساس اعلام مرکز بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز گواهینامه اعتبار بخشی ملی این مرکز درمانی در سال 1393 با درجه یک عالی طی نامه ای از سوی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در اختیار رئیس این بیمارستان بزرگ نفت اهواز قرار گرفت.

بیمارستان بزرگ نفت اهواز فروردین ماه سال 1379 با ظرفیت 350 تختخواب با زیربنای 44 هزار متر مربع افتتاح شد و دارای قسمتهای اورژانس و OPD  و بخشهای مختلف بستری از جمله داخلی، جراحی، ccu ،Icu و زنان و زایمان است.

این مرکز درمانی همچنین دارای بخش های رادیولوژی، توانبخشی (فیزیوتراپی، کاردرمانیو گفتار درمانی)، کلینیک های تخصصی، داروخانه تخصصی، داروخانه عمومی و تخصصی، اتاق عمل بزرگ، حوادث و دیالیز است.

در این بیمارستان مجتمع خدمات تشخیصی شبانه روزی سروش (MRI) با قدرت میدان مغناطیسی 5/1 تسلا،سی تی اسکن اسپایرال، ماموگرافی همراه با استروتاکسی با قدرت نمونه برداری از تومورهای سینه در محل (عکسبرداری، سنگ شکن و آنژیوگرافی قلب) و بخش های جراحی قلب، اینترونشنال و فوق تخصصی نیز در چند سال اخیز اضافه شده است.

کد خبر 225369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =