رقابتهای رشته های انفرادی برگزار شد

رقابتهای رشته های انفرادی در دومین روز (دوشنبه، 31 شهریور) از برگزاری رقابتهای المپیاد فرهنگی ورزشی بانوان وزارت نفت رده سنی زیر 26 سال در شهرستان محمودآباد آغاز شد.

به گزارش شانا، به نقل از روابط عمومی ستاد سومین المپیاد فرهنگی ورزشی بانوان زیر 26 سال وزارت نفت، در ادامه این رقابتها در روز دوشنبه (31 شهریور ماه) 6 تیم حاضر در مسابقات تیمی و انفرادی در رشته های بسکتبال، والیبال، تنیس روی میز، شطرنج، تنیس به رقابت پرداختند که در پایان ننایج زیر بدست آمد:

در والیبال پتروشیمی با نتیجه دو بر صفر، تیم پالایش الف را از پیش رو برداشت، پالایش ب با نتیجه دو بر صفر مقابل تیم نفت الف به برتری رسید و تیم نفت ب با نتیجه یک بر دو برابر تیم گاز شکست خورد.

در بسکتبال تیم پالایش ب با نتیجه 74 بر 41 مقتدرانه بر تیم گاز پیروز شد. نفت ب با نتیجه 68 بر 37 از سد تیم پالایش الف گذشت و تیم نفت الف موفق شد با نتیجه 44 بر 38 برابر تیم پتروشیمی به برتری دست یابد.

در اولین روز مسابقات شطرنج نیز نتایج زیر به دست آمد:
    پالایش الف 2- پالایش ب 2
    نفت الف 3 – نفت ب 1
    گاز صفر – پتروشیمی 4
    پتروشیمی 5/3 -  نفت ب 5/0
    پالایش ب 2 – گاز 2
    نفت الف 5/1 – پالایش الف 5/2

در نخستین روز مسابقات تنیس روی میز نیز نتایج زیر حاصل شد:
    پالایش الف 3- پالایش ب 1
    نفت الف 3 – نفت ب 2
    گاز 3 – پتروشیمی صفر
    پالایش ب 1 – نفت ب 3
    نفت الف 3 – پتروشیمی 1
    پالایش الف 3 – گاز 1

همچنین مسابقات تنیس خاکی که در دانشگاه آمل آغاز شد به دلیل بارش باران در این شهر تنها با برگزاری یک دیدار انفرادی لغو و ادامه مسابقات به امروز (سه شنبه، 1 مهر) موکول شد.

سومین المپیاد فرهنگی ورزشی بانوان زیر 26 سال وزارت نفت با حضور بیش از 500 ورزشکار مربی و سرپرست از شش تیم برتر صنعت نفت از 30 شهریور الی سوم مهرماه در سالنهای مجتمع فرهنگی ورزشی محمود آباد صنعت نفت و به میزبانی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران پیگیری می شود.

کد خبر 225375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =