تعمیرات اساسی پالایشگاه گاز پارسیان آغاز شد

تعمیرات اساسی پالایشگاه گاز پارسیان به عنوان بزرگترین پالایشگاه گاز شیرین کشور آغاز شد.

به گزارش شانا، مدیرعامل شرکت پالایش گاز پارسیان، گفت: بر اساس برنامه ریزی سالانه، تعمیرات اساسی این پالایشگاه آغاز و طبق برنامه ادامه خواهد یافت.

فرشید ابدالی در بازدید از تأسیسات پالایش این شرکت افزود: عملیات تعمیرات اساسی این پالایشگاه تا پایان مهرماه به اتمام می رسد.

وی ادامه داد: برنامه تعمیرات اساسی با هماهنگی واحدهای مربوط و اعلام آخرین اقلام مورد نیاز تعمیرات اساسی در نشستی با مسئولان مطرح شده است و خوشبختانه با پیش بینی و برنامه ریزی های صورت گرفته، ‌هیچ مشکلی وجود ندارد.

مدیرعامل پالایشگاه گاز پارسیان، با تأکید بر ضرورت توجه به مسائل ایمنی و الزامهای اچ اس یی در عملیات تعمیرات اساسی اظهار کرد: همه کارکنان و کارگران باید به مسائل ایمنی توجه کافی داشته باشند و کیفیت فدای کمیت نشود تا در زمستان با قابلیت اطمینان و اثر بخشی حداکثری، گاز رسانی انجام شود.

ابدالی دهدزی با قدردانی از تمام کارکنان و کارگران در انجام عملیات تعمیرات اساسی و همه بخشهای مرتبط، ابراز امیدواری کرد که همه واحدها با اتکال به خداوند متعال و دانش و تجربه بدست آمده، بتوانند تعمیرات اساسی را در موعد مقرر و با موفقیت به پایان ببرند.

به گزارش شانا، شرکت پالایش گاز پارسیان بزرگترین پالایشگاه گاز شیرین کشور است که با ظرفیت اسمی روزانه 82 میلیون متر مکعب گاز طبیعی، در جنوب استان فارس در 12 کیلومتری شهرستان مهر و 30 کیلومتری شهرستان لامرد واقع شده است.

کد خبر 225381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =