درهای تیم ملی به روی همه بازیکنان شایسته باز است

مربی جدید تیم ملی روزگذشته در بازدید از تمرین نفت تهران گفت: درهای تیم ملی به روی همه بازیکنان شایسته باز است و عملکرد همه شما را تحت نظر دارد.

به گزارش شانا، به نقل از باشگاه نفت تهران، اعضای کادرفنی تیم ملی کشورمان متشکل از مارکار آقاجانیان و علی کریمی، مربی جدید تیم ملی، بعد از ظهر دوشنبه (هفتم مهرماه) در تمرین تیم نفت تهران حاضر شدند.

کریمی دقایقی با بازیکنان نفت تهران به صحبت پرداخت و در بخشی از سخنانش به شاگردان علیرضا منصوریان گفت: من فیلم بازی شما و  بازی مقابل پرسپولیس را دیده ام، شما بازی خوبی انجام می‌دهید و امیدوارم که در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا موفق باشید و بتوانید از اعتبار نفت و فوتبال ایران دفاع کنید.

وی افزود: درهای تیم ملی به روی همه بازیکنان شایسته باز است و عملکرد همه شما را تحت نظر دارد. بازیکنانی که خوب کار کنند به تیم ملی دعوت خواهند شد.

مربی تیم ملی یادآور شد: فوتبال را از همین تیم نفت شروع کرده است.

سرمربی نفت در واکنش به این صحبت کریمی گفت: نمی‌دانسته که کریمی فوتبالش را از نفت آغاز کرده، زمانی که این موضوع را متوجه شده، خوشحال شده است.

در ادامه، تمرینات تیم نفت در حضور علی کریمی و مارکار آقاجانیان آغاز شد. بازیکنان ابتدا به تمرین دو به دو و انجام بازی آقاوسط پرداختند. سپس تمرینات در فاز تهاجمی و تدافعی زیرنظر منصوریان آغاز شد. ارسال از جناحین، نفوذ از عمق و شوت سمت دروازه در دستور کار بازیکنان قرار داشت.

سپس به منظور بالا بردن تمرکز و سرعت عمل بازیکنان و همچنین تقویت توانایی حفظ توپ، بازی درون تیمی با دروازه های کوچک در فضای محدود انجام شد. در نهایت با چند استارت سرعتی 50 و 100 متر، بازیکنان بدن های خود را سرد کردند.

کریمی و آقاجانیان تمامی مراحل تمرین را به دقت زیر نظر داشته و مواردی را نت برداری می کردند.

کریمی در پایان تمرین تیم فوتبال نفت در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: فوتبال را از سال 91 با تیم نوجوانان نفت آغاز کرده است و پس از یک سال با توجه به این که تمام مربیان پایه این تیم به سایپا رفتند وی نیز به سایپا رفت.

وی ادامه داد: در تیم نفت با جواد نکونام هم‌بازی بوده است اما او پس از جدایی از این تیم به راه‌آهن رفت و من به سایپا رفتم.

مربی تیم ملی در مورد مقایسه امکانات گذشته با هم‌اکنون تأکید کرد: به هر حال این موضوع قابل مقایسه نیست. طبیعی است که هم‌اکنون شرایط تیم نفت بهتر شده است. این تیم لیگ‌ برتری است. شرایط تیم نفت خوب است و تیم جوانی دارد که همین بازیکنان می‌توانند به درد تیم بخورند.

پیش از آغاز تمرین، جلسه ای با حضور کادرفنی تیم نفت تهران و کریمی و آقاجانیان برگزار شد که در این جلسه موضوعاتی مانند، کیفیت بازی تیم نفت و بازیکنان این تیم و همچنین دعوت بازیکنان به تیم ملی مورد بحث قرار گرفت. در انتهای جلسه، بهرام میرشیبانی، مدیرفنی تیم نفت تهران، علیرضا منصوریان، سرمربی و رحیم ایرانیان سرپرست این تیم، پیراهن امضا شده ای را به عنوان هدیه و به رسم یادبود به علی کریمی اهدا کردند.

کد خبر 225903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =