جشن 200 هزار ساعت کارمتوالی بدون حادثه در شرکت نفت و گاز کارون

جشن 200 هزار ساعت کارمتوالی بدون حادثه در شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون در مناطق نفتخیز جنوب همزمان با روز ایمنی و آتش نشانی در اهواز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار شانا در مناطق نفتخیز جنوب، در این آیین مدیرعامل شرکت نفت و گاز کارون گفت: بروز حادثه برای یک فرد تنها هزینه مالی به دنبال ندارد بلکه عواقب اجتماعی دیگری در بر دارد و یک خانواده را دچار مشکلات زیادی می کند.

محسن دهانزاده با اشاره به رعایت مقررات و ضوابط ایمنی در محیط کار، اظهار کرد: برای حفظ سلامت نیروی کار باید محل کار را ایمن نگه داشت و کسب تجربه در محیط کار سبب می شود تا همه احتمالات برای داشتن محیطی ایمن مدنظر قرار گیرد.

وی گفت: فرهنگ سازی رعایت نکات ایمنی از مهمترین کارهایی است که می تواند در داشتن محیط کاری امن موثر باشد و نگرش مناسبی را در فکر و ذهن برای رعایت نکات ایمنی ایجاد می کند.

رئیس ایمنی، بهداشت و محیط زیست این شرکت نیز گفت: حرفه آتش نشانی اهمیت خاصی دارد و آمارها و بررسی نشان می دهد که هر آتش نشان در هر حادثه در معرض 10 فاکتور زیان آور است.

منصور علیرضایی افزود: سال گذشته حوادث در شرکت نفت و گاز کارون 90 درصد کاهش داشت و از ابتدای امسال تاکنون نیز این روند کاهشی ادامه دارد.

در این مراسم از تعدادی از اداره ها و کارمندان نمونه در زمینه رعایت نکات ایمنی تقدیر شد.

کد خبر 225915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =