نفت از لحاظ نرم افزاری و سخت افزاری از بهترین باشگاههای ایران است

باشگاه نفت از لحاظ نرم افزاری و سخت افزاری از بهترین باشگاههای ایران است و مدیریت و کادر مناسب باشگاه سبب رشد بازیکنان و تیم فوتبال آن می شود.

به گزارش شانا به نقل از اداره کل ورزش وزارت نفت، وحید امیری هافبک نفت تهران، میهمان این هفته برنامه نود در مورد شرایط تیم نفت تهران اظهار کرد: نفت تهران شرایط مناسبی دارد و آمده است تا جایگاه فصل گذشته را حفظ و به همه ثابت کند که شایسته این جایگاه است.

هافبک گلزن نفت تهران ادامه داد: باشگاه نفت از لحاظ نرم افزاری و سخت افزاری از بهترین باشگاههای ایران است و مدیریت و کادر مناسب باشگاه سبب رشد بازیکنان و تیم فوتبال آن می شود.

وی از تلاش برای قرار گرفتن در ترکیب تیم اعزامی به جام ملتهای آسیا خبر داد و گفت: برای رسیدن به این هدف تمام تلاش خود را می کند، البته تا امروز نیز روند رو به رشد خوبی داشته و افتخار می کند که توانسته است توجه کی روش را جلب کرده و در فهرست اولیه تیم ملی قرار گیرد.

امیری افزود : پس از قرار گرفتن در ترکیب اصلی تیم ملی کشور، دوست دارد در اروپا بازی کند.

فوتبالیست 26 ساله نفت تهران گفت: 4 سال پیش در لیگ دسته دو بازی می کرد و برای خود هدفگذاری کرده بود که در جام جهانی بازی کند.

نام وحید امیری، بازیکن تیم فوتبال نفت تهران (هفتم مهرماه) توسط کارلوس کی روش به فهرست اولیه تیم ملی اضافه شد. اسامی بازیکنان نهایی تیم ملی، پنجشنبه (10 مهرماه) از سایت رسمی فدراسیون فوتبال اعلام می شود.

کد خبر 225930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =