برگزاری همایش فرصتهای سرمایه‌گذاری در حوزه نفت و گاز و دیگر بخشها در تهران

همایش فرصتهای سرمایه‌گذاری در استان تهران 29 دی ماه امسال در بخشهای نفت و گاز، صنعت، معدن و تجارت، کشاورزی، بانک وبیمه، گردشگری، مناطق ویژه و آزاد،‌ بهداشت و درمان و همچنین حمل و نقل برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار شانا، محمدرضا بهرامن، مدیر همایش فرصتهای سرمایه‌گذاری در استان تهران، امروز ( سه شنبه، 8 مهرماه) در نشست خبری همایش ملی فرصتهای سرمایه‌گذاری استان تهران، با اشاره به مشارکت بخش خصوصی در برگزاری این همایش گفت: اتاق بازرگانی تهران بعنوان مجری و متولی برگزاری این همایش با هماهنگی استانداری تهران اقدام به برگزاری چنین همایشی کرده است.

وی افزود: بر این اساس کارگروه تخصصی تشکیل شده که برنامه‌های خود را به صورت هفتگی بیان می‌کند.

بهرامن تصریح کرد: یکی از اهداف برگزاری این همایش معرفی فرصتهای سرمایه‌گذاری و همچنین شفاف‌سازی برای سرمایه‌گذاری در تهران است و بر این اساس سند راهبردی نیز تدوین شده است.

وی ادامه داد: همایش فرصتهای سرمایه‌گذاری در استان تهران در تاریخ 29 دی ماه و در بخشهای نفت و گاز، صنعت، معدن و تجارت، کشاورزی، بانک وبیمه، گردشگری، مناطق ویژه و آزاد،‌ بهداشت و درمان و همچنین حمل و نقل برگزار خواهد شد.

مدیر همایش فرصتهای سرمایه‌گذاری ادامه داد: تمامی بخشهای مهم سرمایه‌گذاری در کشور و همچنین کشورهای خارجی در بخشهایی از جمله حوزه نفت و گاز در این همایش حضور دارند.

بهرامن دعوت از سرمایه‌گذاران و معرفی پروژه‌ها و فرصتهای قانونی و مزایای سرمایه‌گذاری در ایران و همچنین تبادل اطلاعات و ارتباط بیشتر برای  انتقال دانش فنی و مراودات تجاری و تشویق مشارکت بخش خصوصی در سرمایه‌گذاری و ایجاد زمینه مساعد برای مشارکت سرمایه‌گذاران را از دیگر اهداف این همایش عنوان کرد.

کد خبر 225934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =