تلاش می کنم تعداد بازیکنان نفت را در تیم ملی به 5 نفر برسانم

سرمربی نفت تهران با اشاره به حضور سه بازیکنش در اردوی تیم ملی گفت: تلاش می کنم که این رقم را به 5 نفر برسانم.

به گزارش شانا، به نقل از باشگاه نفت تهران، علیرضا منصوریان پس از بازدید کادر فنی تیم ملی از تمرین نفت تهران گفت: حضور علی کریمی به عنوان یک بازیکن ملی‌پوش باسابقه در تمرینهای تیم این انگیزه را به جوانان داد که به آینده خود امیدوار باشند و بدانند هر تلاشی می‌کنند از دست نمی‌ رود.

سرمربی نفت تهران ادامه داد: صحبتهای کریمی در میان بازیکنان نفت این انگیزه را به وجود آورد که آنها نیز با وجود سن کم می توانند در صورت داشتن عملکرد خوب، در آینده به تیم‌ملی‌ دعوت شوند.

وی افزود: هم اکنون دو، سه بازیکن نفت در اردوی تیم‌ملی‌ هستند اما تلاش می کند که این رقم را به 5 نفر برساند.

منصوریان اظهار داشت: هدف اصلی از حضور کریمی در تمرینات تیم، درخواست کی‌روش برای ارتباط بسیار نزدیک با مربیان باشگاهها بوده است.

سرمربی نفت یادآور شد: انتخاب علی کریمی به عنوان مربی کار بسیار پسندیده ای بود که کی روش و فدراسیون انجام دادند و من از این بابت به آنها تبریک می‌ گویم چون نگذاشتند فاصله میان خداحافظی او و عرصه مربیگری اش بیفتد. حضور کریمی در کنار کی‌روش تا سال 2018 می‌ تواند یک تجربه خوب و یک دانشگاه فشرده آموزشی برای وی باشد. شما مطمئن باشید که علی کریمی یکی از پرافتخارترین مربیان در پرسپولیس و تیم‌ملی‌ در آینده خواهد شد.

منصوریان ادامه داد: کریمی سالها کاپیتان تیم ملی‌ بوده و زحمات زیادی برای تیم کشور کشیده است. ضمن این که نخستین تیم وی نفت بوده است، برای همین تیم نفت به پاس زحمات وی یک پیراهن بدون شماره نفت را که همه بازیکنان و کادرفنی امضا کردند و آخرین امضا را با دستخط خود برای کریمی انجام دادم و برای وی آرزوی موفقیت کردم و پس از تمرینات به او هدیه داده شد.

کد خبر 225941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =