۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۷
  • کد خبر: 226002
نفت مسجدسلیمان توانایی کسب پیروزی دارد

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: سعی شده است انگیزه لازم به بازیکنان القا شود تا بدانند که توانایی کسب پیروزی را نیز دارند.

به گزارش شانا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نفت مسجدسلیمان، بهروز مکوندی اظهار داشت: تیم‌ در وضعیت بدی قرار ندارد ولی متاسفانه برای بازی با فولاد، درویشی و سلیمان‌فلاح که دو بازیکن خوب‌ هستند را به دلیل مصدومیت و تیغ‌نورد، بازیکن اصلی ترکیب تیم را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد. ضمن این که دو بازیکن نیز به دلیل ابطال کارت پایان خدمت‌، نمی‌توانند نفت مسجدسلیمان را همراهی کنند.

وی ادامه داد: تعدادی از بازیکنان نفت مسجدسلیمان بسیار جوان هستند ولی با این وجود تلاش می شود که مقابل فولاد که یکی از تیمهای بسیار خوب لیگ و قهرمان سال گذشته لیگ برتر است، روند شکست های تیم را رو به پیروزی تغییر داد و شاید بتوان نخستین برد را به دست آورد.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: در دو روزی که با تیم بوده‌ است، فکر می کند شرایط روحی تیم بد نیست و سعی شده است انگیزه لازم برای کسب پیروزی را به مرور زمان به بازیکنان القا کند تا بدانند که توانایی کسب پیروزی را هم دارند.

مکوندی افزود: امیدواریم بتوان تفکر شکست را که به تیم القا شده است، آرام‌آرام با حمایت مسئولان و تماشاگران خوب‌ نفت مسجدسلیمان، دور کرده و روحیه پیروزی را وارد تیم کنیم.

وی درباره وضعیت بازیکن برزیلی این تیم، گفت: بازیکن بدی نیست، البته دو جلسه است که او را دیده است و نیاز به آشنایی بیشتر با او دارد. به هر حال جزو بازیکنان است و مانند سایر بازیکنان تیم از او نیز استفاده می شود.

سرمربی نفت مسجدسلیمان یادآور شد: مشکل تیم، کمبود نیروی انسانی است و نمی توان تغییرات زیادی ایجاد کرد و باید از آن نفراتی که در دست هستند، استفاده کرد.

مکوندی در ادامه درباره تیم فولاد عنوان کرد: فولاد از کادر فنی خوبی بهره می برد و امسال جزو تیمهای آسیایی ایران است و این تیم نیز مانند نفت مسجدسلیمان درگیر کارتهای پایان خدمت بازیکنانش است ولی با توجه به این که فولاد آکادمی قوی ای دارد، می تواند بازیکنانی را جایگزین آنها کند و دست آنها بازتر است. فولاد تاکنون امتیازات خوبی را جمع کرده است و با 18 امتیاز در جایگاه سوم جدول قرار دارد.

وی ادامه داد: به هر حال نفت مسجدسلیمان نیز تمام تلاش خود را می کند و برای تیم فرقی نمی کند که رو به روی چه تیمی بازی کند. تیم آمده است که پیروزی به دست آورد و به این که چه حریفی مقابلش است، نگاه نمی کند.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان افزود: معمولا در بازیهای تیمهای هم‌استانی فشار بیشتر است و امیدوارم با تلاشی که می کنیم، پیروزی به دست آوریم و نوار شکست‌هایمان و امتیاز دادن به تیم‌ها قطع شود.

کد خبر 226002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =