هدف اصلی نفت مسجدسلیمان کسب 3 امتیاز بازی در خانه است

مدیرعامل نفت مسجدسلیمان گفت: فولاد از یکپارچگی و انسجام تیمی خوبی برخوردار است ولی تیم نفت نیز از نظر جنگندگی و شجاعت کم ندارد.

به گزارش شانا، به نقل از باشگاه نفت مسجدسلیمان، مسعود رضاییان با یک دهه حضور در خوزستان و جنوب ایران حال با تیمش مقابل فولادخوزستان در هفته یازدهم رقابت جذابی را شاهد خواهد بود.

مدیرعامل باشگاه درباره تقابل نفت مسجدسلیمان و فولادخوزستان گفت: نفت در موقعیتی است که تقابل با همه تیمها برایش از اهمیت ویژه ای برخوردار است و هدف اصلی در واقع کسب حداقل 3 امتیاز بازی در خانه است. تا پایان لیگ در واقع 20 بازی باقی مانده که نفت مسجدسلیمان باید برای ماندن در لیگ حداقل در بازیهای خانگی خود برنده میدان باشد.

وی در مورد تغییرات تیم ادامه داد: در حال حاضر صحبت کردن درباره تغییرات تیم خیلی زود است. در واقع تیم نفت توسط باقری نیا بسته شده است و آقای مکوندی باید بعد از یکی، دو بازی تیم را به هماهنگی لازم و درست برساند. اگرچه تیم با مشکلات روحی روانی دست و پنجه نرم می‌ کند اما امیدوارم در این بازی با وجود تغییراتی که در تیم حاصل شده، برنده میدان نفت مسجدسلیمان باشد.

رضاییان که در دوره مدیریت خود بر باشگاه فولاد خوزستان این تیم را قهرمان لیگ برتر کرده بود، درباره تیم قدرتمند و سابقش اظهار داشت: فولاد از یکپارچگی و انسجام تیمی خوبی برخوردار است ولی تیم نفت نیز از نظر جنگندگی و شجاعت کم ندارد. در ضمن نفت مسجدسلیمان از حمایت خوب هواداران نیز برخوردار است.

مدیرعامل نفت مسجدسلیمان یادآور شد: هفته آینده بخشی از مطالبات بازیکنان پرداخت می شود تا دغدغه بازیکنان برای ادامه لیگ کمتر شود.

کد خبر 226011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =