30 مخزن روزمینی در منطقه جنوب غرب ضخامت سنجی شد

30 مخزن روزمینی با ظرفیتهای مختلف در خطوط لوله و مخابرات جنوب غرب ضخامت سنجی شد.

مسئول بازرسی فنی خطوط لوله و مخابرات منطقه جنوب غرب در گفتگو با خبرنگار شانا اظهار کرد: ضخامت سنجی 30 مخزن روزمینی تا پایان مردادماه امسال انجام شد و هم اکنون دور اول بازرسیهای فنی عمومی آغاز شده است.

مجید اسدنیا با بیان این که بازرسیهای فنی عمومی معمولا سالی دو بار انجام می شود، افزود: تمام مراکز و تاسیسات عمومی بازرسی عمومی می شود که وضعیت کلی تعمیرات روتین، وضعیت سیستمهای حفاظت کاتدیک مراکز و ... در این دوره ها بررسی و کنترل می شود.

وی گفت: وظیفه این واحد بطور کلی بازرسی میزان تطبیق اقدامهای فنی و عملیاتی با استانداردها و الزامهای استانداردها و کدهای فنی نیز هست.

به گفته این مقام مسئول بازرسی لیفتراکها، جرثقیلها، مخازن، نظارت بر تعمیرات اساسی پمپها و ... ،تخصصی محسوب می شود.

اجرای 8 طرح پژوهشی در منطقه جنوب غرب

اسدنیا که دبیر کمیته های انرژی و پژوهش و فناوری نیز هست، گفت: در این منطقه چندین طرح پژوهشی در دست انجام است که می توان به تعمیر و راه اندازی ups های مرکز انتقال نفت اشاره کرد.

وی با بیان این که کارکنان مرکز انتقال نفت نائین با استفاده از مهندسی معکوس توانستند بورد این یو پی اس ها را طراحی و آن را راه اندازی کنند، افزود: با این طراحی، یو پی اس های مورد نظر بطور مجدد در مدار سرویس قرار گرفت.

مجید اسدنیا از تغییر سیستم بالابر برقی، ساخت دستگاه کنترل ولتاژ، مانیتورینگ لحظه ای تغییرات فشار، طراحی سنسور بنزین، اصلاح سنجش دمای بدنه پمپ، سیستم چندکاره برای ترانس چاه آب نیز بعنوان سایر طرحهای پژوهشی این شرکت نام برد.

کد خبر 226029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =