الزام مجموعه نفت و گاز زاگرس جنوبی به رعایت استانداردهای اچ اس ای

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی، مجموعه کارکنان، بخشها و ادارات مختلف این شرکت را به رعایت استانداردهای فنی ایمنی، بهداشت و محیط زیست ملزم کرد.

به گزارش شانا، احمد سراجی در همایش بزرگداشت روز ایمنی و آتش نشانی که در ستاد شرکت نفت و گاز زاگرس جنوبی برگزار شد، بر لزوم پایبندی به مقررات و اصول ایمنی بعنوان اولویت کاری این شرکت تاکید و تصریح کرد: رعایت ایمنی، محور توسعه در هر سازمانی است و باید به این مقوله، نگاهی فرهنگی داشت.

وی با بیان این که امروزه حوادث ناشی از کاربرد ماشین آلات و تجهیزات جدید و مواد شیمیایی در فرایند ساخت وساز و تولید، با گستردگی فراوان موجب بروز خسارات مالی و تلفات جانی زیادی می‌شود، ادامه داد: تنها راهکار، داشتن رویکرد فراگیر به مقررات اچ اس ای و نهادینه کردن آن در زمینه‌های مختلف کاری در صنعت است.

سراجی، اعتقاد راسخ و التزام عملی کلیه مدیران، روسا و سرپرستان واحدها و کارکنان نفت و گاز زاگرس جنوبی را به استقرار و توسعه نظام مدیریت بهداشت و محیط زیست به منظور پیشگیری از حوادث خواستار شد و افزود: همفکری و هماهنگی ادارات مختلف با اداره ایمنی و آتش نشانی در مناطق عملیاتی به منظور شناسایی خطرات و کنترل محیط  قبل از شروع کار الزامی است.

کد خبر 226033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =