۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۹
  • کد خبر: 226050
جنس فوتبال ذوب‌آهن به نفت می‌خورد

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: جنس فوتبال ذوب‌آهن به نفت می‌خورد. این تیم هفته گذشته توانسته از تیم صدرجدولی، استقلال 3 امتیاز با ارزش بگیرد.

به گزارش شانا، به نقل از باشگاه نفت تهران، علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از بازی با ذوب‌آهن اصفهان یادآور شد: بخش اعظمی از بازیکنان و کادرفنی نفت تهران با کادرفنی ذوب‌آهن آشنایی دارند و دلیل آن این است که گل‌محمدی در کادرفنی ذوب‌آهن است و شناخت خوبی از نفت دارد. 23 سال با گل محمدی ارتباط دوستی داریم و از تاکتیک همدیگر نیز شناخت داریم.

سرمربی نفت تهران تصریح کرد: دیدار فردا بازی بسیار زیبایی خواهد بود و تیم تمام تلاش خود را می‌کند که مانند بازی با فولاد به نتیجه برسد. نفت 3 امتیاز بازی با فولاد را می‌خواست که بدشانس بود ولی امیدوارم این بدشانسی را مقابل ذوب‌آهن برطرف شود و با بازی خوب سه امتیاز را بگیرد.

وی اظهار کرد: تیم در بازی فردا سعید لطفی را به دلیل عمل جراحی در اختیار ندارد. همچنین علی قربانی را تازه از کادر پزشکی تحویل گرفته ایم و یک هفته زمان می‌برد تا آماده شود. البته غلامرضا رضایی هم به تازگی به جمع بازیکنان نفت برگشته است. در این مسیر کادر پزشکی بسیار به تیم کمک کردند و مصدومان‌ تیم خیلی زود برگشتند و خوشبختانه محروم هم نداریم.

در چارچوب هفته یازدهم رقابتهای لیگ برتر فصل 94 - 93، تیم نفت تهران از ساعت 17 و 10 دقیقه روز پنجشنبه (10 مهرماه) در ورزشگاه تختی تهران میزبان تیم ذوب آهن اصفهان خواهد بود.

همانطور که پیش از این نیز اعلام شده بود، براساس هماهنگی بعمل آمده روابط عمومی موسسه فرهنگی ورزشی نفت تهران با مدیریت شبکه تلویزیونی "ورزش"، دیدار نفت تهران و ذوب آهن به صورت زنده و مستقیم از این شبکه تلویزیونی پخش خواهد شد.

کد خبر 226050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =