مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران از سکوی سلمان بازدید کرد

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، صبح امروز (چهارشنبه، 9 مهرماه) به جزیره لاوان سفر و از سکوهای نفتی و گازی سلمان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامی شانا به لاوان، رکن الدین جوادی صبح امروز به همراه هیئتی وارد جزیره لاوان شد و ضمن بازدید از سکوهای نفتی و گازی سلمان، با روسا و کارکنان سکو به گفتگو نشست.

جوادی در ادامه از تاسیسات پالایشگاه لاوان بازدید کرد و هم اکنون برنامه بازدید از تاسیسات خشکی شرکت نفت فلات قاره ایران را در منطقه لاوان در برنامه دارد.

براساس برنامه، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران پس از این بازدیدها، در نشست مشترکی با مدیران منطقه عملیاتی لاوان به بررسی آخرین وضع فعالیتهای اجرایی در این منطقه می پردازد.

گفتنی است: عبدالمحمد دلپریش، مدیر برنامه ریزی تلفیقی شرکت ملی نفت ایران و محمودرضا فیرزومند مدیر امور حقوقی این شرکت، جوادی را در این سفر همراهی می کنند.

جزیره لاوان با طول تقریبی 25 کیلومتر و عرض حداکثر پنج کیلومتر و با مساحتی افزون بر 75.9 کیلومتر مربع در فاصله 18 کیلومتری از سواحل ایران در خلیج فارس واقع شده است و نظر به اهمیت میدان مشترک سلمان، سکوهای گازی و نفتی این میدان در اولویت بازدید مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران قرار گرفتند.

کد خبر 226071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =