ضرورت بهبود روند درمان بیماران در سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت

مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت بر طراحی روشهای پایش بخش هایی از مراحل درمان بیماران که تاکنون مورد توجه قرار نگرفته است، تاکید کرد.

به گزارش شانا، حبیب الله سمیع در جلسه مشترک روسای مناطق نوزده گانه سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت با واحدهای نظارت بر درمان مناطق مختلف به تشریح اهمیت بهبود روند درمان و جنبه های مختلف نظارتی مورد بحث پرداخت و بر طراحی روشهای پایش بخش هایی از مراحل درمان بیماران که تاکنون مورد توجه قرار نگرفته، تاکید کرد.

رزاقی، مدیر سلامت سازمان درباره چالشهای پیش روی سازمان توضیحاتی را ارایه کرده و نحوه استفاده از مباحث نظارت بر درمان در حل این مشلات و طراحی روشهای بهبود را تشریح کرد.

در ادامه کارشناسان سلامت سازمان شاخص های منتخب در زمینه نظارت بر درمان را برای پایش در سال آتی مورد بحث قرار داده و روشهای بهبود و نحوه اثر آن بر روند درمان و بهبود رضایتمندی بیماران را مورد بحث قرار دادند.

در پایان این جلسه که با مدیریت سلامت و واحد ارزشیابی و نظارت بر درمان واحد سلامت سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در محل ستاد سازمان تشکیل شده بود، مناطق نوزده گانه سازمان گزارش عملکرد خود در یکسال گذشته و مشکلات عمده مناطق و راهکارهای پیشنهادی را عنوان کردند.

کد خبر 227028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =